شایعات جدید LG G4: صفحه‌نمایش خمیده، Snapdragon 810 و پشتیبانی از کارت‌حافظه تا 2 ترابایت!

ال‌جی در تیزرهای مختلفی که در مورد پرچم‌دار جدید خود منتشر نموده، اعلام کرده که این گوشی جدید، صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 2K خواهد داشت. این مورد که صفحه‌نمایش این گوشی خمیده خواهد بود یا نه، هیچ خبر رسمی اعلام نشده بود و شاید این موضوع تنها از تصاویر منتشر شده مشخص باشد. هنوز هم این […]

ال‌جی در تیزرهای مختلفی که در مورد پرچم‌دار جدید خود منتشر نموده، اعلام کرده که این گوشی جدید، صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 2K خواهد داشت. این مورد که صفحه‌نمایش این گوشی خمیده خواهد بود یا نه، هیچ خبر رسمی اعلام نشده بود و شاید این موضوع تنها از تصاویر منتشر شده مشخص باشد. هنوز هم این موضوع تایید نشده که اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد صفحه‌ی LG G4 لو رفته که جالب به نظر می‌رسد.

شایعات نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش G4 کمی خمیده می‌باشد و میزان این خمیدگی، حدود 300 میلی‌متر از قسمت بالایی تا پایین گوشی است که این میزان در گوشی G Flex 2، حدود 700 میلی‌متر اعلام شده بود.

اما یک شایعه‌ی دیگر نیز در مورد چیپ به کار رفته در G4، باز هم بر روی Snapdragon 810 و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم تمرکز دارد، موضوعی که هنوز واقعا مشخص نیست چرا که شایعات بسیاری منتشر شده‌اند که بر روی به‌کارگیری Snapdragon 808 تاکید دارند. بخش دیگر این شایعات، نشان می‌دهند که فضای داخلی این گوشی برای ذخیره‌سازی اطلاعات، 32 گیگابایت می‌باشد که کاربران با اضافه کردن کارت حافظه‌ی MicroSD، می‌توانند تا 2 ترابایت فضای بیشتری را در گوشی خود داشته باشند، چیزی که شاید با توجه به محصولات قبلی این شرکت، غیرممکن به نظر نرسد!

اخبار رسمی در مورد این گوشی نیز تنها در مورد سنسور 16-مگاپیسکلی دوربین پشتی این گوشی و دیافراگم f/1.8 لنز آن در دست است که می‌تواند در نور کم نیز به آسانی تصاویر مختلف را ثبت نماید.

تنها 4 روز دیگر تا معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باقی مانده و باید منتظر اعلام نهایی خود LG در این مورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال