قیمت گوشی‌هوشمند LG G4 لو رفت : Galaxy S6 گران‌تر می‌باشد

گوشی‌هوشمند LG G4، فردا به صورت رسمی معرفی می‌شود و حالا پس از لو رفتن اطلاعات زیادی از این گوشی، نوبت به قیمت آن رسیده، موضوعی که این روزها ذهن افراد زیادی را درگیر کرده است و اگر شایعات منتشر شده درست باشد، این گوشی‌هوشمند قیمتی پایین‌تر از پرچم‌داران دیگر شرکت‌ها خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که […]

گوشی‌هوشمند LG G4، فردا به صورت رسمی معرفی می‌شود و حالا پس از لو رفتن اطلاعات زیادی از این گوشی، نوبت به قیمت آن رسیده، موضوعی که این روزها ذهن افراد زیادی را درگیر کرده است و اگر شایعات منتشر شده درست باشد، این گوشی‌هوشمند قیمتی پایین‌تر از پرچم‌داران دیگر شرکت‌ها خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که خرده‌فروشان آلمانی منتشر کرده‌اند، نسخه‌ی 32 گیگابایتی از گوشی LG G4، قیمتی مابین 679 تا 689 یورو خواهد داشت که کمی ارزان‌تر از Galaxy S6 سامسونگ می‌باشد. همچنین، قیمت پایه‌ی این گوشی، 450 یورو اعلام شده که تفاوت فاحشی با پرچم‌داران شرکت‌های دیگر دارد. البته این قیمت پایین، قیمت پایه می‌باشد و این یعنی مدلی از LG G4 که احتمالا حافظه‌ی داخلی آن 16 گیگابایت بوده و در ساخت آن، از چرم استفاده نشده است.

مدل چرمی از این گوشی‌هوشمند نیز قیمتی بین 729 یورو و 739 یورو خواهد داشت و قیمت پایه‌ی این مدل نیز 540 یورو اعلام شده است. البته این قیمت، بالاتر از Galaxy S6 می‌باشد اما هنوز هم با قیمت Samsung Galaxy S6 edge فاصله دارد.

البته نباید فراموش کرد که یکی از دلایل این قیمت پایین‌تر، احتمالا به کارگیری چیپ Qualcomm Snapdragon 808 می‌باشد که اگر هوشمندانه به موضوع نگاه کنیم، استفاده نکردن LG از Snapdragon 810، شاید انتخابی بهتر و عاقلانه‌تر باشد چرا که بخش‌های دیگر این گوشی‌هوشمند، بسیار بهتر از نسل قبلی شده است.

هنوز این اخبار شایعه به حساب می‌آیند و برای مشخص شدن مشخصات فنی واقعی و قیمت اصلی این گوشی، باید تا فردا صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال