LG G4 Pro احتمالا بدنه‌ای از جنس فلز خواهد داشت

تلفن رده‌بالا و قدرتمندی که شایعه شده کمپانی LG قصد دارد آن را در نیمه‌ی دوم سال 2015 عرضه کند را به یاد دارید؟ البته این مسئله یک شایعه نیست و خود ال‌جی به صورت رسمی آن را تایید کرده اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است. حالا وب‌سایت کره‌ای ET News در خبری […]

تلفن رده‌بالا و قدرتمندی که شایعه شده کمپانی LG قصد دارد آن را در نیمه‌ی دوم سال 2015 عرضه کند را به یاد دارید؟ البته این مسئله یک شایعه نیست و خود ال‌جی به صورت رسمی آن را تایید کرده اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است. حالا وب‌سایت کره‌ای ET News در خبری جدید اعلام کرده که احتمالا نام این گوشی‌هوشمند LG G4 Pro بوده و بدنه‌ی آن نیز از جنس فلز خواهد بود.

ET News استفاده از فلز را نیز به علت متفاوت شدن این گوشی‌هوشمند از گوشی LG G4 دانسته و اعلام کرده که بدنه‌ی فلزی گوشی‌ها، علاوه بر امکان ایجاد طرح‌های جدید، پتانسیل بیشتری را برای فروش گوشی‌ها به وجود می‌آورد.

یکی از دلایل که در حال حاضر سبب شده تا LG بدنه‌ی فلزی را برای گوشی‌های خود انتخاب نکند، هزینه‌ی بالاتر تولید آن نسبت به پلاستیک می‌باشد. در حال حاضر، کمپانی‌های سامسونگ و اپل پرچم‌دارانی از جنس فلز داشته و فروش بسیار خوبی نیز دارند و البته قیمت گوشی‌های آنها نیز بیشتر از سایر محصولات بازار است. با اینکه کمپانی HTC نیز در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، حتی این شرکت نیز پرچم‌داری از جنس فلز دارد.

جدای از این مسائل، هنوز ممطئن نیستیم که LG قصد داشته باشد تا پس از نام G4، کلمه‌ی Pro را نیز به این گوشی‌هوشمند اضافه کند. حتی اگر این اتفاق نیز بیفتد، احتمالا باید شاهد یک گوشی‌هوشمند با اندازه‌ای بزرگتر از G4 باشیم. دلیل این موضوع نیز محصولات قبلی این شرکت همچون G Pro 2 می‌باشد که صفحه‌نمایشی 5.9-اینچی داشت.

به هر شکل هنوز LG نامی نهایی را برای محصول خود انتخاب نکرده و حتی تصمیمش برای تولید گوشی بعدی خود با بدنه‌ی فلزی، تایید نشده است. به همین دلیل نمی‌توانیم تنها به شایعاتی که ET News منتشر کرده، بسنده کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال