ال‌جی جی 4 با بدنه‌ی پلاستیکی روانه‌ی بازار می‌شود

بر اساس آخرین شینده‌ها از کپمانی کره‌ای ال جی، به نظر می‌رسد آن‌ها قصد ندارند همانند سامسونگ سیاست‌های مربوط به جنس بدنه‌ی گوشی خود را تغییر دهند. پرچمدار بعدی ال جی به نام LG G4 از جنس فلز بهره نخواهد برد اما تا آخر سال انتظار می‌رود ال جی از فبلت جدید خود که از دارای بدنه‌ی فلزی است رونمایی کند.

بر اساس آخرین شینده‌ها از شرکت کره‌ای ال جی، به نظر می‌رسد آن‌ها قصد ندارند همانند سامسونگ سیاست‌های مربوط به جنس بدنه‌ی گوشی خود را تغییر دهند. بدنه‌ی پرچمدار بعدی ال جی به نام LG G4 از جنس فلز نخواهد بود اما تا آخر سال انتظار می‌رود ال جی از فبلت جدید خود که از دارای بدنه‌ی فلزی است رونمایی کند.

پس باید شاهد اولین گوشی‌هوشمند ال جی با جنس فلزی تا آخر سال 2015 باشیم. ال جی قرار است این فبلت را که LG G Note نام دارد برای رقابت با فبلت سامسونگ گلکسی نوت 5 و همچنین آیفون بعدی اپل آماده کند.

شرکت ال جی دلیل عدم استفاده از جنس فلز را برای پرچمدار بعدی خود را هزینه بالا و زمان لازم برای تبدیل خط تولید بدنه‌ی پلاستیکی به فلزی، می‌داند. شاید تا پایان سال 2015 شرکت ال‌جی بتواند به شرایط لازم برای تولید گوشی‌هوشمند با صفحه نمایش فلزی دست‌یابد. به هر حال می‌توان مطمئن بود که پرچمدار بعدی ال‌جی با بدنه‌ی پلاستیکی روانه‌ی بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال