تولید بدنه‌ی چرمی LG G4، دوازده هفته طول می‌کشد

تولید گوشی‌های هوشمند همواره در حال پیچیده‌تر شدن بوده و به کارگیری مواد و تکنولوژی‌های جدید نیز به پیچیدگی‌های آن می‌افزاید. از آخرین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، صفحه‌نمایش‌های خمیده‌ی Galaxy S6 edge می‌باشد که علاوه بر هزینه‌ی بالای تولید آن، کاری پیچیده نیز می‌باشد. حالا LG نیز اعلام کرده که تولید بدنه‌ی چرمی پرچم‌دار جدیدش، […]

تولید گوشی‌های هوشمند همواره در حال پیچیده‌تر شدن بوده و به کارگیری مواد و تکنولوژی‌های جدید نیز به پیچیدگی‌های آن می‌افزاید. از آخرین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، صفحه‌نمایش‌های خمیده‌ی Galaxy S6 edge می‌باشد که علاوه بر هزینه‌ی بالای تولید آن، کاری پیچیده نیز می‌باشد. حالا LG نیز اعلام کرده که تولید بدنه‌ی چرمی پرچم‌دار جدیدش، دوازده هفته طول می‌کشد.

این موضوع به صورت رسمی توسط خود ال‌جی، در وب‌سایت این شرکت کره‌ای اعلام شده و کاربران می‌توانند گوشی خود را با یکی از رنگ‌های مشکی، قرمز، زرد، آبی، کرم و یا قهوه‌ای انتخاب نمایند. همچنین، امکان سفارش محصول با بدنه‌ی چرمی و یا پلاستیکی نیز فراهم شده است.

LG از منافذی با اندازه‌ی 0.001 میکرومتر در تولید چرم این گوشی استفاده کرده که معنای آن، جنسی بسیار خوب می‌باشد که حتی بعد از کار کردن نیز دوام و راحتی خود را از دست نمی‌دهد. تولید چنین چرمی با این اندازه، حدود 10 برابر بیشتر از سایر شرکت‌های دیگر زمان می‌برد.

LG G4’S PREMIUM LEATHER BACK COVERS TAKE 12 WEEKS TO MANUFACTURE 2

دوخت این چرم‌ها با دقت فراوانی انجام شده و تمام بخش‌های آن، به وسیله‌ی دست دوخته می‌شود که همین موضوع سبب شده لبه‌های چرمی این گوشی جدا نشوند. همچنین، مجموعه‌ای از کارها برای بعد از دوخت چرم انجام می‌شود که مقاومت چرم را در برابر رطوبت و حرارت، افزایش می‌دهد.

طبق صبحت‌های یکی از مدیران ال‌جی، آقای Jun-Ho Cho، چرم به کار گرفته شده در گوشی LG G4، از ظرافت و راحتی بسیار بالایی برخوردار است. اما باید توجه داشت که چنین ویژگی خاصی، قیمت پایینی نخواهد داشت.

تنها یک روز دیگر تا معرفی این گوشی‌هوشمند باقی مانده و ال‌جی اعلام کرده که قیمت این گوشی‌هوشمند، 825 دلار خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که این قیمت بالا، برای گوشی با بدنه‌ی چرمی است یا بدنه‌ی پلاستیکی. همچنین انتظار می‌رود که G4 Note با بدنه‌ی تمام‌فلزی نیز توسط این کمپانی کره‌ای معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال