رونمایی ال‌جی از اپلیکیشن جدید VPInput برای کنترل گوشی هو‌شمند از کامپیوتر

اپلیکیشن VPInput، اپلیکیشن جدید ساخت شرکت ال‎جی است که به شما اجازه می‎دهد گوشی‎های LG G5, G4 یا V10 خود را از کامپیوتر شخصی یا مک‎‎بوک‎تان کنترل کنید. این اپلیکیشن جدید با استفاده از برقراری ارتباط با بلوتوث کار می‎کند و نیاز به ارتباط اینترنت ندارد. تنها شما باید اپلیکیشن VPInput را بر روی گوشی‎هوشمند […]

اپلیکیشن VPInput، اپلیکیشن جدید ساخت شرکت ال‎جی است که به شما اجازه می‎دهد گوشی‎های LG G5, G4 یا V10 خود را از کامپیوتر شخصی یا مک‎‎بوک‎تان کنترل کنید.

این اپلیکیشن جدید با استفاده از برقراری ارتباط با بلوتوث کار می‎کند و نیاز به ارتباط اینترنت ندارد. تنها شما باید اپلیکیشن VPInput را بر روی گوشی‎هوشمند خود نصب کنید، نرم‎افزار مورد نظر برای کامپیوتر را روی آن خود اجرا کنید و البته اتصال بلوتوث نیز برقرار باشد.

اپلیکیشن VPInput-

با VPInput، شما می‎‎توانید گوشی‎‎هوشمند خود را با استفاده از موس و صفحه‎کلید کامپیوتر خود کنترل کنید. می‎توانید با صفحه‎کلید کامپیوتر شخصی خود ایمیل‎ها و پیام‎هایتان را روی گوشی خود تایپ کنید و این اپلیکیشن یک کلیپ‎بورد مشترک به وجود می‎آورد، یعنی هرچی بر روی کامپیوتر خود کپی می‎کنید امکان پیست کردن آن از روی گوشی‎تان وجود دارد. شما هم‎چنین می‎توانید با استفاده از میان‎برهای صفحه‎کلید سریعا بین اپلیکیشن‎های گوشی خود جابجا شوید، به عنوان مثال می‎توانید کلیدهای ترکیبی Ctrl-F1 را برای باز کردن اپلیکیشن واتس‎اپ فشار دهید.

این اپلیکیشن برای همگان مفید نیست، ولی اگر با گوشی خود زیاد کار می‎کنید یا اگر نیاز دارید دائما بین محیط کار دسکتاپی و گوشی‎هوشمند خود جابجا شوید، اپلیکیشن VPInput ال‎جی به خوبی می‎تواند جنبه‎های بهره‎وری کار شما را بالا ببرید.

VPInput را از پلی‎استور دانلود و کلاینت کامپیوتر یا مک را از این‎ لینک دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال