MWC 2015: همه چیز در رابطه با تلفن هوشمند و خمیده‌ی LG Magna

تلفن هوشمند LG Magna، بهترین مدل از تلفن‌های هوشمند میان رده‌ی شرکت ال‌جی می‌باشد که در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد و به نوعی برادر بزرگتر تلفن‌های Spirit, Leon و Joy می‌باشد، اما این تلفن هوشمند، با شما سخن خواهد گفت! مهم ترین موضوع در رابطه با این تلفن هوشمند، صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی آن به عنوان […]

تلفن هوشمند LG Magna، بهترین مدل از تلفن‌های هوشمند میان رده‌ی شرکت ال‌جی می‌باشد که در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد و به نوعی برادر بزرگتر تلفن‌های Spirit, Leon و Joy می‌باشد، اما این تلفن هوشمند، با شما سخن خواهد گفت!

مهم ترین موضوع در رابطه با این تلفن هوشمند، صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی آن به عنوان یک محصول میان رده است، چیزی که پیشتر تنها در تلفن هوشمند G Flex دیده شده که این موضوع، از جهت متفاوت بودن با سایر محصولات میان رده نیز می‌تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که این خمیدگی، به اندازه‌ی انحنای تلفن‌های G Flex نیست.

از لحاظ استفاده از تکنولوژی ها نیز، Magna با تلفن G Flex 2 مشابه نبوده و بر خلاف این تلفن که از پنل OLED در آن استفاده شده، در ساخت صفحه‌ی نمایش تلفن Magna از پنل LCD استفاده شده است.

LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 2

اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش این تلفن هوشمند، 5 اینچ بوده و با وضوح تصویر 720×1280، تراکم پیکسلی 294 پیکسل در اینچ، برای این تلفن هوشمند خلق شده که این میزان، کاملا مناسب تلفن‌های هوشمند میان رده می‌باشد. قسمت پشتی این تلفن هوشمند نیز همچون صفحه‌ی نمایش آن، خمیده بوده و به هنگام کار کردن با آن، حس خوبی به شما دست خواهد داد. البته نباید فراموش کنیم که جنس بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد، با این وجود ال‌جی به خوبی از پس این موضوع برآمده است.

اما در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند، باید بدایند که LG Magna از چیپستی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بهره می‌برد. همچنین، ظرفیت باتری این تلفن، 2540 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد که در کنار پشتیبانی از شبکه‌ی LTE، میزان قابل قبولی است.

LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 3

ال‌جی قصد دارد تا تلفن میان رده و خوش ساخت خود، LG Magna را به همراه اندروید 5.0 آبنبات چوبی عرضه کند. البته در این تلفن هوشمند، ویژگی جالبی همچون Glance Display نیز وجود دارد که به وسیله‌ی آن، می‌توانید در لاک اسکرین تلفن، انگشت خود را از بالا به سمت پایین کشیده و از اعلانات و زمان، باخبر شوید.

یکی از ویژگی‌های مهم تلفن‌های هوشمند، دوربین آنها می‌باشد. به همین دلیل، ال‌جی از سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و از سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین دوم Magna استفاده کرده تا این محصول را به تلفنی مناسب افراد مختلف، تبدیل سازد. دکمه‌های کنترل صدا و قرار دادن تلفن در حالت آماده به کار نیز همچون سایر تلفن‌های هوشمند سری G، در قسمت پشتی و زیر دوربین، قرار گرفته اند.

با اینکه ال‌جی قصد داشته تلفنی با ارزش و مقرون به صرفه را تولید کند، هنوز زمان عرضه و قیمت آن توسط این شرکت کره‌ای اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را از این تلفن هوشمند، مشاهده نمایید.

LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 4 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 5 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 6 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 7 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 8 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 9 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 10 LG Magna hands-on - All about that curve, 'bout that curve, no P-OLED 11

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال