رونمایی ال‌جی از سیستم‌های صوتی X-Boom جدید خود

با اینکه امروزه سیستم‌های صوتی و اسپیکرهای زیادی در بازار وجود دارند، اما ممکن است هنوز برخی کاربران نتوانند انتخاب خود را انجام داده و سیستم‌صوتی را برای خود دست و پا کنند. حال خبر خوش برای کاربرانی که به دنبال اسپیکرهایی هم با قدرت بالا و هم بی‌سیم هستند این است که ال‌جی اسپیکرهای […]

با اینکه امروزه سیستم‌های صوتی و اسپیکرهای زیادی در بازار وجود دارند، اما ممکن است هنوز برخی کاربران نتوانند انتخاب خود را انجام داده و سیستم‌صوتی را برای خود دست و پا کنند. حال خبر خوش برای کاربرانی که به دنبال اسپیکرهایی هم با قدرت بالا و هم بی‌سیم هستند این است که ال‌جی اسپیکرهای جدیدی را از سری X-Boom خود معرفی کرده که هردو قابلیت ذکر شده را دارا هستند.

شرکت ژاپنی‌تبار ال‌جی به‌تازگی از 3 مدل جدید اسپیکرهای سری X-Boom خود موسوم به Solo OM7560، OM5560 و CM99600 رونمایی کرده که همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، مدل‌های Solo اسپیکرهای واحد و اصطلاحاً تک قسمته بوده که تمامی سیستم صوتی آن‌ها و سخت‌افزار به کار رفته در یک بخش مجتمع شده‌اند. این‌گونه اسپیکرها برای افرادی که با کمبود فضای کاری در منزل یا محیط کار روبرو هستند به نظر انتخاب خوبی می‌آید.

X-Boom_OM7560-415x640

اگر کاربران به دنبال اسپیکرهای قوی‌تر و مجهزتری باشند، مدل CM9960 (تصویر بالا) برای آن‌ها گزینه خوبی بوده که دارای بلندگوهای قوی‌تر و بزرگ‌تر نیز است. ال‌جی برای جذب مشتری بیشتر، در این اسپیکرها ویژگی جدیدی موسوم به Sampler Creator را تعبیه کرده که کاربر را قادر می‌سازد تا با ضبط صدا توسط گوشی‌هوشمندش، آن را به‌صورت بی‌سیم برای پخش روی اسپیکر بفرستد. این ویژگی برای تولیدکنندگان صدا، موزیسین‌ها و دی‌جی‌ها گزینه‌ مفیدی خواهد بود تا نمونه صداهای مختلف را به سرعت برای پخش ارسال کرده و آن‌ها را به صورت یکجا با هم میکس کنند.

همچنین ال‌جی در این اسپیکرها یک اهرم موسوم به Party Thruster را تعبیه کرده که بنا به گفته این شرکت، کاربران را قادر خواهد ساخت تا نورهای چندرنگ خیره‌کننده و جذابی را هماهنگ و موزون با صدای خروجی اسپیکرها تولید کنند.

در مورد زمان عرضه و قیمت این اسپیکرهای جدید اطلاعاتی در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود که ال‌‌جی جزئیات بیشتری را در نمایشگاه CES 2016 اعلام کند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال