فبلت ال‌جی در سایت FCC دیده شد، LG G4 تنها نخواهد بود

به نظر می‌رسد اسمارت فون جدیدی همراه با LG G4 عرضه شود و فعلا با کد LG LS770 در سایت FCC دیده شده است. اطلاعات زیادی از فبلت جدید ال جی دیده نشده اما این اطلاعات به قدری هست که بتوان نام ” فبلت” را بر روی آن گذاشت. احتمال زیادی وجود دارد که این فبلت در کنار پرچمدار جدید ال جی یعنی LG G4 معرفی شود. ال جی در رویداد MWC از LG G Flex 2 رونمایی کرد و تمامی شایعات گذشته مبنی بر معرفی پرچمدار جدید خود را در این رویداد را بی اثر خواند.

به نظر می‌رسد اسمارت فون جدیدی همراه با LG G4 عرضه شود که فعلا با نام کد LG LS770 در سایت FCC دیده شده است. اطلاعات زیادی از فبلت جدید ال‌جی مشخص نشده، اما این اطلاعات به قدری هست که بتوان نام ” فبلت” را بر روی آن گذاشت. احتمال زیادی وجود دارد که این فبلت در کنار پرچمدار جدید ال‌جی یعنی LG G4 معرفی شود. ال‌جی در رویداد MWC از LG G Flex 2 رونمایی کرد و تمامی شایعات گذشته مبنی بر معرفی پرچمدار جدید خود را در این رویداد را بی اثر خواند.

البته ال‌جی جی فلکس2 تنها اسمارت فون معرفی شده در رویداد MWC نبود. گوشی میان رده‌ی 5 اینچی LG Magna نیز در این رویداد معرفی شد. این نشان می‌دهد که LG Magna با اندازه‌ی 5 اینچی خود شباهت‌های بسیار زیادی با فبلت جدید ال جی دارد. ال جی Magna دارای چهار پردازنده‌ با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و 1 گیگابایت رم می‌باشد. باتری 2,540 میلی آمپر ساعتی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین اصلی از جمله مشخصات این میان رده‌ی جدید ال جی می‌باشد.

فبلت جدید ال جی

مشخصات ذکر شده شباهت‌های بسیاری با فبلت آینده‌ی ال‌جی با کد رمز LG LS770 دارد. فبلت جدید ال‌جی صفحه نمایشی 5.8 اینچ و اندازه ای برابر با 79.3‌ × 154.1‌ میلیمتر خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های لو رفته برای این فبلت می‌توان به نداشتن باتری در پشت گوشی اشاره کرد. البته این بدان معناست که باتری استفاده شده در فبلت جدید ال‌جی قابل تعویض می‌باشد نه این که فبلت بدون باتری وارد بازار شود! همچنین از دیگر شایعات مطرح شده این فبلت با قلم معروف Stylus ال‌جی روانه بازار می‌شود. با توجه به قلم تعبیه شده برای این فبلت احتمالا نام LG G Pen برای این فبلت مناسب باشد.

نظر شما چیست؟‌آیا ال جی با یک فبلت میان رده باز هم مثل  LG Intuition شکست می‌خورد؟ یا آن‌ها برنامه‌ی دیگری در ذهن خود دارند؟