تمایل ال‌جی برای ساخت نکسوس بعدی گوگل

شنیده‌های جدید حاکی از این است که ال‌جی در حال ساخت یک گوشی هوشمند 5.2 اینچی می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که کمپانی کر‌ه‌ای ال جی قصد دارد تا ساخت نکسوس بعدی گوگل را بر عهده بگیرد. یکی از مسئولان کمپانی ال‌جی در مصاحبه‌ای کوتاه با AndroidPIT اعلام کرده که این شرکت تمایل خود را برای ساخت […]

شنیده‌های جدید حاکی از این است که ال‌جی در حال ساخت یک گوشی هوشمند 5.2 اینچی می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که کمپانی کر‌ه‌ای ال جی قصد دارد تا ساخت نکسوس بعدی گوگل را بر عهده بگیرد.

یکی از مسئولان کمپانی ال‌جی در مصاحبه‌ای کوتاه با AndroidPIT اعلام کرده که این شرکت تمایل خود را برای ساخت نکسوس بعدی به گوگل نشان داده است و فعلا در حال بررسی می‌باشد.

هفته‌ی گذشته نیز شایعاتی مطرح شد که گوگل قصد دارد در سال 2015 دو گوشی هوشمند را منتشر کند. یکی از این شایعات هوآوی را مسئول ساخت تبلت جدید نکسوس کرده و دیگری یک گوشی هوشمند را برای ال‌جی در نظر گرفته است. بر طبق این شایعات، ال‌جی هم اکنون کار خود را برای ساخت نکسوس بعدی آغاز کرده است.

فعلا شایعات مختلفی از نسکسوس بعدی گوگل به گوش می‌رسد و نمی‌توان به هیچ کدام اطمینان داشت. به احتمال زیاد در رویداد I/O گوگل بتوانیم اطلاعات بیشتری را از نکسوس بعدی گوگل دریافت کنیم. اگرچه ممکن است گوگل تا اواخر سال میلادی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال