تاریخ عرضه و قیمت V20 ال‌جی مشخص شد

به تازگی خبرهایی منتشر شده است که زمان عرضه و قیمت گوشی وی 20 ال‌جی را مشخص می‌کند. این گوشی هوشمند که از مشخصات قدرتمندی برخوردار است، جانشین گوشی وی10 ال‌جی می‌شود. ال‌جی قرار است ماه آینده از گوشی وی 20 رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده و ما در کنار دانستن مشخصات […]

به تازگی خبرهایی منتشر شده است که زمان عرضه و قیمت گوشی وی 20 ال‌جی را مشخص می‌کند. این گوشی هوشمند که از مشخصات قدرتمندی برخوردار است، جانشین گوشی وی10 ال‌جی می‌شود. ال‌جی قرار است ماه آینده از گوشی وی 20 رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده و ما در کنار دانستن مشخصات فنی این تلفن هوشمند، اطلاعات مهم دیگری نیز در دست داریم.

طبق اطلاعاتی که در سایت ردیت قرار گرفته زمان عرضه و همچنین قیمت گوشی وی 20 ال‌جی مشخص شده که این اطلاعات در واقع متعلق به اپراتور T-Mobile بوده و امکان دارد نسبت به اپراتورها و عرضه کنندگان دیگر متفاوت باشد. به نظر می‌رسد که گوشی ال‌جی وی 20 قرار است دوم مهر ماه عرضه گردد اگر چه امکان تغییر این زمان وجود دارد. پیش فروش این محصول احتمالا از ۲۴ شهریور ماه شروع می‌شود، یعنی درست ۸ روز بعد از رونمایی این تلفن هوشمند در ۱۶ شهریور ماه.

از طرفی گفته شده است که تلفن هوشمند جدید شرکت ال‌جی با قیمت ۶۵۰ دلار سر از ویترین فروشگاه‌ها درخواهد آورد. همچنین ال‌جی امکان دارد بسته‌بندی‌های مختلفی از این گوشی را عرضه کند. شما می‌توانید میان جعبه‌ای که در آن یک باتری اضافه به همراه یک دستگیره پیشرفته قرار گرفته یا جعبه‌ای که همراه با یک ماژول حافظه است، یکی را انتخاب نمایید که از محتویات جعبه دوم می‌توان نتیجه گرفت احتمالا وی 20 نیز مانند ال‌جی جی 5 ماژولار خواهد بود.

کمپانی کره‌ای همچنین اعلام کرده که گوشی وی 20 از سیستم های‌فای ۳۲ بیتی کواد DAC نیز پشتیبانی خواهد کرد تا به کاربران امکان تجربه صدای استثنایی را بدهد. نکته دیگری که وجود دارد اینکه وی20 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که به همراه سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که از قابلیت‌هایی مانند دوربین دوگانه و سنسور اسکنر اثر انگشت در پشت آن استفاده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال