ال‌جی در مورد توقف عرضه ساعت هوشمند Watch Urbane 2nd Edition توضیح می‌دهد

چند روز پیش، شرکت ال‌جی اعلام کرد که عرضه ساعت هوشمند Watch Urbane 2nd Edition که از قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت برخوردار است را متوقف خواهد کرد. اپراتور مخابراتی AT&T هم که مجری عرضه این ساعت هوشمند بوده و فروش آن را بر عهده داشته است، با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد که مشتریانی که این […]

چند روز پیش، شرکت ال‌جی اعلام کرد که عرضه ساعت هوشمند Watch Urbane 2nd Edition که از قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت برخوردار است را متوقف خواهد کرد. اپراتور مخابراتی AT&T هم که مجری عرضه این ساعت هوشمند بوده و فروش آن را بر عهده داشته است، با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد که مشتریانی که این ساعت هوشمند را خریداری کرده‌اند، در صورت عدم تمایل به نگه‌داری آن، می‌توانند آن را بازگرداننده و وجه پرداختی خود را دریافت کنند.

در آن روزها ال‌جی علت این امر را مشکلات کیفیتی اعلام کرده بود که روز به روز گریبان گیر این ساعت هوشمند بوده است و البته بیشتر از این هم توضیحی را ارائه نکرده بود. حالا ظاهراً غول کره‌ای تبار دنیای فناوری در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تلگراف پرده از علت این ماجرا برداشته است. به نظر می‌رسد که همه چیز از یک قطعه یا کامپوننت جدید که ال‌جی در ساخت این ساعت استفاده کرده است، ناشی می‌شود.

ال‌جی در این مصاحبه عنوان کرده که با توجه به ماهیت رقابتی بازار نمی‌تواند جزئیات این مشکل را شرح دهد و به ذکر اینکه مشکل از یک قطعه جدید به کار گرفته شده در ساخت این ساعت است بسنده کرده و اذعان داشته که این مشکل که در طول دوره آزمایش ساعت کشف شده، می‌توانست طول عمر ساعت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

گفتنی است که این احتمال وجود دارد که قطعه اشاره شده مربوط به صفحه‌نمایش P-OLED با رزولوشن 480×480 این ساعت باشد و در همین رابطه ال‌جی به خاطر اینکه تصور کاربران پیرامون کیفیت محصولاتش را به خطر نیندازد، از عرضه Watch Urbane 2nd Edition جلوگیری کرده است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال