ال‌جی از یک گوشی میان‌رده جدید به نام Band Play رونمایی کرد

شرکت بزرگ ال‌جی به تازگی از یک گوشی هوشمند جدید و میان رده موسوم به Band Play رونمایی کرد. این گوشی که تنها در کشور کره جنوبی رونمایی شده است، قرار است که از همین هفته با قیمتی حدود 356 دلار وارد بازار شود. از مشخصات این میان رده ال‌جی می‌توان به برخورداری از یک […]

شرکت بزرگ ال‌جی به تازگی از یک گوشی هوشمند جدید و میان رده موسوم به Band Play رونمایی کرد. این گوشی که تنها در کشور کره جنوبی رونمایی شده است، قرار است که از همین هفته با قیمتی حدود 356 دلار وارد بازار شود.

از مشخصات این میان رده ال‌جی می‌توان به برخورداری از یک چیپست 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 410، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح پیکسل 720×1280، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

همچنین گوشی Band Play از یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. نکته جالب توجه در مورد این گوشی جدید این است که در آن اسپیکر‌هایی با توان 1 وات تعبیه شده است و قرار است که با هدست QuadBeat به بازار عرضه شود.

همچنین این گوشی جدید ویژگی جالبی را ارائه داده است که با رد تماس، به صورت همزمان ارتباطات اینترنت وای فای و همچنین اینترنت سیم‌کارت خودکار قطع می‌شود.

Band Play با سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 آبنبات چوبی عرضه خواهد شد.

gsmarena_002

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال