ال‌جی احتمالا در رویداد 1 اکتبر از پرچم‌دار جدیدیش با 2 صفحه‌نمایش رونمایی می‌کند

مایکروسافت حالا دیگر تنها شرکتی نیست که دعوت‌نامه رویدادهای خود را از طریق رسانه‌ها ارسال می‌کند. ال‌جی هم به این کار روی آورده و قرار است مراسم خود را در 1 اکتبر در شهر نیویورک برگزار کند. همان‌طور که در تصویر مشخص است، احتمالاً این مراسم با سبک و سیاق فیلم و سینما برگزار شود. […]

مایکروسافت حالا دیگر تنها شرکتی نیست که دعوت‌نامه رویدادهای خود را از طریق رسانه‌ها ارسال می‌کند. ال‌جی هم به این کار روی آورده و قرار است مراسم خود را در 1 اکتبر در شهر نیویورک برگزار کند. همان‌طور که در تصویر مشخص است، احتمالاً این مراسم با سبک و سیاق فیلم و سینما برگزار شود.

جزئیات بیشتری در مورد این مراسم در دست نیست، اما چند ماه هست که منتظر معرفی رسمی دومین پرچم‌دار سال 2015 ال‌جی هستیم که ممکن است در این مراسم رونمایی شود. پرچم‌دار مورد بحث ما اخیراً توانسته گواهی TENNA را دریافت کند که در این گواهی V10 نام داشته است و احتمالاً از پرچم‌دار قبلی این شرکت G4 کمی بزرگ‌تر باشد.

این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی با فوکوس لیزری و 2 فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و حس‌گر اثر انگشت برخوردار بوده که این سنسور روی دکمه پاور که بر طبق رسم ال‌جی در پشت گوشی قرار خواهد داشت، تعبیه شده است.

V10 از یک چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 808 که پیش از این در G4 هم استفاده شده بود، بهره می‌برد. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه، مجهز بودن آن به یک صفحه‌نمایش ثانویه است که در بالای صفحه‌نمایش اصلی دستگاه قرار گرفته است. اطلاعاتی بیشتری پیرامون آن در اختیار نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال