گوشی‌هوشمند LG G4 Beat به صورت رسمی رونمایی شد

شرکت بزرگ ال‌جی گوشی میان رده G4 Beat را به صورت رسمی رونمایی کرد. پیش از این شایعات حکایت از این داشتند که گوشی هوشمند G4 Beat با نام G4 S عرضه خواهد شد و همان‌طور که از اسم آن مشخص بود، قرار بود از ویژگی‌ها و خصوصیات طراحی پرچم‌دار این شرکت کره‌ای تبار،G4، بهره‌مند […]

شرکت بزرگ ال‌جی گوشی میان رده G4 Beat را به صورت رسمی رونمایی کرد. پیش از این شایعات حکایت از این داشتند که گوشی هوشمند G4 Beat با نام G4 S عرضه خواهد شد و همان‌طور که از اسم آن مشخص بود، قرار بود از ویژگی‌ها و خصوصیات طراحی پرچم‌دار این شرکت کره‌ای تبار،G4، بهره‌مند باشد.

گوشی G4 Beat ال‌جی از مشخصاتی چون یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 615، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS از نوع LCD با کیفیت 1080 پیکسل برخوردار است. این گوشی هوشمند قرار است از سیستم‌عامل اندروید نسخه 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی، با رابط کاربری LG UX 4.0 میزبانی کند.

این دستگاه در اکثر مناطق جغرافیایی با یک دوربین پشتی با سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور طیف رنگ و فوکوس لیزری خودکار عرضه خواهد شد، در حالی که نسخه آمریکای لاتین این گوشی هوشمند از یک دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. دوربین جلوی این دستگاه دارای یک سنسور 5 مگاپیسکلی خواهد بود. گوشی اصغر، از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی یعنی 4G LTE، اینترنت بی‌سیم وای فای استاندارد 802.11، بلوتوث نسخه 4.1، NFC، GPS به همراه A-GPS و GLONASS پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی میان رده ضخامتی در حدود 9.85 میلی‌متر داشته و از یک باتری قابل تعویض 2300 میلی آمپرساعتی بهره‌مند خواهد بود.

گوشی G4 Beat ال‌جی در ابتدا برای بازار‌های کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین و در رنگ‌های نقره‌ای متالیک، سفید سرامیکی و طلایی براق عرضه شده و به دنبال آن وارد کشورهای کانادا، هند، روسیه، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه و دیگر کشورها خواهد شد. هنوز در مورد قیمت این گوشی هوشمند جزئیاتی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال