شایعه: بدنه G5 ال‌جی  یک ساختار یکپارچه فلزی خواهد داشت

بر اساس شایعات بیرون آمده از کشور کره جنوبی، ظاهراً پرچم‌دار بعدی ال‌جی یعنی G5 از یک بدنه با ساختار یکپارچه فلزی برخوردار خواهد بود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، این اولین باری خواهد بود که ال‌جی در تولید پرچم‌داران خود، بعد از 4 نسل استفاده از پلاستیک، فلز را به کار خواهد گرفت. […]

بر اساس شایعات بیرون آمده از کشور کره جنوبی، ظاهراً پرچم‌دار بعدی ال‌جی یعنی G5 از یک بدنه با ساختار یکپارچه فلزی برخوردار خواهد بود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، این اولین باری خواهد بود که ال‌جی در تولید پرچم‌داران خود، بعد از 4 نسل استفاده از پلاستیک، فلز را به کار خواهد گرفت.

می‌توان دلیل این کار ال‌جی را به راحتی تصور کرده و حدس زد؛ این شرکت کره‌ای تبار پس از مشاهده موفقیت ساختار فلزی محصولات رقبایی چون سامسونگ و اپل در سال‌های اخیر، قصد دارد برای این که از قافله عقب نماند، وارد این گود شده و احتمالاً در تولید محصولات فلزی تمام توان خود را هم بکار گیرد.

انتظار می‌رود که ال‌جی، پرچم‌دار G5 خود را در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی همزمان با رونمایی سامسونگ از گلکسی S7، معرفی کند. در مورد تاریخ عرضه G5 به بازار هم نیز گفته شده که ال‌جی مدت کوتاهی پس از معرفی دست‌به کار خواهد شد.

گفتنی است، از آنجایی که این شایعات هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته و ال‌جی هم هیچ مهر تأیید رسمی بر آن نزده، نمی‌توان به آن استناد کرد؛ اما با این حال دور از انتظار هم نخواهد بود که چشم بادامی‌های کره‌ای به نیاز و درخواست کاربران مبنی بر داشتن گوشی‌هوشمندی با جنس بدنه‌ خاص و مقاوم پاسخ بگوید، خصوصاً وقتی که سایر رقبا در حال انجام این کار هستند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال