ال جی در رویداد MWC از نسخه‌ی با قابلیت LTE ساعت Watch Urbane خود رونمایی می‌کند

چند هفته پیش بود که شرکت ال جی ساعت هوشمند جدید خود را به نام Wacth Urbane به علاقه مندان ابزارهای پوشیدنی معرفی کرد. حالvال جی تصمیم گرفته‌ تا از نسخه‌ی با قابلیت LTE این ساعت در رویداد MWC رونمایی کند….

چند هفته پیش بود که شرکت ال جی ساعت هوشمند جدید خود را به نام Wacth Urbane به علاقه مندان ابزارهای پوشیدنی معرفی کرد. حالvال جی تصمیم گرفته‌ تا از نسخه‌ی با قابلیت LTE این ساعت در رویداد MWC رونمایی کند. علاوه بر قابلیت تماس LTE، این ساعت هوشمند قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی و پشتیبانی از سرویس GPS، ترجمه‌ی زبان خارجی و چت صوتی آهسته را به همراه خواهد داشت. همچنین ساعت مچی هوشمند Watch Urbane با پشتیباتی از قابلیت اتصال NFC می‌تواند امکان پرداخت‌های مبتنی بر این تکنولوژی را به همراه داشته باشد.

نکته‌ای که در رابطه با نسخه‌ی با قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE این ساعت باید در نظر باشیم این است که نمی‌توانیم آن را ابزار پوشیدنی اندرویدی به شمار آوریم، چرا که این ساعت مچی به سیستم عامل اختصاصی خود ال جی تجهیز خواهد شد. از مشخصات سخت افزای ‌ساعت که نسبت به نسخه‌ی قبلی خود تفاوت کمی داشته است می‌توانیم به باتری 700 میلی آمپر ساعتی به همراه 1 گیگابایت رم اشاره کرد. سایر مشخصات ساعت با نسخه‌ی معمولی فرق زیادی نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال