باز هم انتشار تصویر منسوب به نکسوس 5 (2015)، این بار با شکلی نهایی

تا کنون شایعات مربوط به گوشی‌هوشمند نکسوس 5 (2015) شرکت ال‌جی، بسیار بیشتر از فبلت هوآوی نکسوس بوده و توجه عمده‌ی کاربران، بر روی این گوشی‌هوشمند متمرکز می‌باشد. با این حال هیچ تصویر واضحی از این محصول که انتظار می‌رود اواخر ماه جاری معرفی شود، در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. اما روز گذشته، بالاخره […]

تا کنون شایعات مربوط به گوشی‌هوشمند نکسوس 5 (2015) شرکت ال‌جی، بسیار بیشتر از فبلت هوآوی نکسوس بوده و توجه عمده‌ی کاربران، بر روی این گوشی‌هوشمند متمرکز می‌باشد. با این حال هیچ تصویر واضحی از این محصول که انتظار می‌رود اواخر ماه جاری معرفی شود، در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. اما روز گذشته، بالاخره رندری از قسمت پشتی این گوشی با شکل نهایی این محصول منتشر شده که می‌تواند برخی از ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند را پیش رویمان قرار دهد.

در مرحله‌ی اول، باید اشاره کنیم که این تصویر، با عکسی که ماه گذشته منتشر شد، کاملا مطابقت دارد، به همین دلیل می‌توانیم تا حد زیادی به همین عکس منتشر شده، اتکا کرده و شکل ظاهری این گوشی را به همین شکل تصور کنیم. با این حال هنوز نمی‌توان مطمئن بود که این تصویر، از منابع داخلی گوگل و ال‌جی منتشر شده یا مربوط به طرح‌های پیش‌فرضیست که شاید پیشتر منتشر شده باشند.

وب‌سایت AndroidPIT که این تصویر را منتشر کرده، اذعان داشته که شکل نهایی نکسوس 5 (2015) به همین شکل خواهد بود و این تصویر نیز از “منبعی مطمئن” به دست آنها رسیده است. اگر اینگونه باشد، می‌توان مطمئن شد که این گوشی به دوربینی بیرون‌زده، سنسور اسکنر اثر انگشت، فلاش دوگانه‌ی LED و فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد شد.

سایر مشخصات فنی این محصول نیز طبق اخباری که پیشتر به دست ما رسیده بود، شامل صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با رزولوشن 2K، دوربین 13-مگاپیکسلی در قسمت عقبی، چیپ Snapdragon 808 و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم می‌شوند. طبق اطلاعاتی که به صورت رسمی توسط گوگل نیز منتشر شده، انتظار می‌رود این محصول از یک باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی و همچنین رابط اتصال USB Type-C مجهز گردد.

با توجه به آخرین اطلاعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده، احتمال دارد نام این محصول بر خلاف چیزی که همه تصور می‌کنند و بیان می‌کنند، “Nexus 5X” باشد. همچنین بر اساس شایعات بسیاری که همه بر روی تاریخ 29 سپتامبر به جهت زمان معرفی این گوشی اصرار دارند، این گوشی پس از معرفی به سرعت برای فروش آماده می‌شود. همچنین قیمت پایه این گوشی نیز احتمالا 399 دلار باشد که برای این تلفن قدرتمند، رقم بسیار معقولی است.

با این حال باز هم نمی‌توان تا این حد صریح در مورد این گوشی اظهار نظر نمود، هر چند به نظر نمی‌رسد که رندر منتشر شده از این گوشی با شکل نهایی آن، تفاوت چندانی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال