گوشی هوشمند ویندوز فون ال‌جی از هفته‌ی آینده برای فروش قرار می‌گیرد

اگر خبر‌ها را دنبال کرده باشید، هفته‌ی پیش در سایت ال جی اشتباهی رخ داد و گوشی به نام Lancet با سیستم عامل ویندوز فون دیده شد. به نظر می‌رسد این گوشی قرار است توسط اپراتور Verizon از هفته‌ی آینده برای فروش قرار بگیرد. تاریخ دقیق عرضه‌ی این گوشی 21 می می‌باشد. Lancet گوشی ویندوز فون جدید […]

اگر خبر‌ها را دنبال کرده باشید، هفته‌ی پیش در سایت ال جی اشتباهی رخ داد و گوشی به نام Lancet با سیستم عامل ویندوز فون دیده شد. به نظر می‌رسد این گوشی قرار است توسط اپراتور Verizon از هفته‌ی آینده برای فروش قرار بگیرد. تاریخ دقیق عرضه‌ی این گوشی 21 می می‌باشد.

Lancet گوشی ویندوز فون جدید ال‌جی دارای چپیست اسنپدراگون 410 به همراه پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز خواهد بود. صفحه نمایش گوشی 4.5 اینچ بوده و رزولوشن 480×854 برای گوشی در نظر گفته شده. این گوشی دارای رم 1 گیگابایتی خواهد بود و باتری 2,100 میلی آمپری وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی را بر عهده خواهد داشت. حافظه‌ی داخلی گوشی 8 گیگابایت می‌باشد که حدود 4 گیگابایت آن قابل استفاده است.

سنسوری که ال‌جی برای دوربین اصلی گوشی استفاده کرده، یک سنسور 8 مگاپیسکلی است. البته سلفی گیران از این گوشی متنفر خواهند بود! چرا که دوربین جلوی گوشی کیفیت VGA را به شما تحویل می‌دهد.

سیستم عامل این گوشی ویندوز 8.1 نسخه‌ی 2 خواهد بود و دارای قابلیت KnockOn ( ضربه زدن برای روشن و خاموش کردن گوشی) و همچنین Soft Light و Gesture Shot برای دوربین اصلی گوشی می‌باشد.

هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی در دسترس نیست. البته شاید شما هم گوشی‌های لومیای مایکروسافت را به این گوشی ترجیح دهید چرا که مشخصات این گوشی بسیار ضعیف می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال