Liquid Jade S، اولین تلفن هوشمند Acer با پردازنده ی 64 بیتی خواهد بود

تلفن هوشمند Liquid Jade S، مدلی بروز شده از تلفن هوشمند Liquid Jade شرکت ایسر می باشد که به تازگی و به صورت کاملا رسمی، معرفی شد، تلفنی که اولین بار است که در تلفن های هوشمند شرکت ایسر، از یک پردازنده ی 64 بیتی در آن استفاده شده است. Liquid Jade S با تراشه ی 64 […]

تلفن هوشمند Liquid Jade S، مدلی بروز شده از تلفن هوشمند Liquid Jade شرکت ایسر می باشد که به تازگی و به صورت کاملا رسمی، معرفی شد، تلفنی که اولین بار است که در تلفن های هوشمند شرکت ایسر، از یک پردازنده ی 64 بیتی در آن استفاده شده است.

Liquid Jade S با تراشه ی 64 بیتی MT6752M SoC شرکت مدیاتک کار می کند و با پردازنده ی 8 هسته ای خود، فرکانس 1.5 گیگاهرتز را به همراه دارد. همچنین 2 گیگابایت حافظه ی رم، صفحه ی نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر HD و پنل IPS، فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت و دوربین پشتی 13 مگاپیکسل، از اصلی ترین مشخصات فنی این تلفن هوشمند هستند. همچنین Acer اعلام کرده است که تلفن هوشمند Liquid Jade S با اندروید 4.4.4 کیت کت اجرا می شود.

ابعادی که توسط ایسر اعلام شده اند، نشان از یک تلفن هوشمند زیبا و خوش دست دارند. طبق اطلاعاتی که ایسر منتشر ساخته است، Liquid Jade S در ابعاد 143 x 69 x 7.78 میلی متر ساخته شده است و تنها 116 گرم وزن دارد. باتری آن نیز با توجه به صفحه ی نمایش آن و پردازنده ی کم مصرفش، 2300 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است که مناسب آن می باشد.

قرار است Acer Liquid Jade S با قیمت 224 دلار و از تاریخ 18 دسامبر در تایوان عرضه شود و پس از آن، عرضه ی این تلفن هوشمند در بازار هند نیز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : GSMArena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال