ورود مادیران به بازار قطعات کامپیوتری با برند میوا

شرکت ماشین‌های اداری ایران (مادیران) برند جدید خود MEVA را که شامل لوازم جانبی کامپیوتر است، به رسانه‌ها معرفی کرد. به گزارش تکنا به نقل از مهرداد بحری مدیر کالای برند میوا، در نشست خبری این برند را شامل کلیه لوازم جانبی کامپیوتر دانست که در حال حاضر دو گروه محصولات ماوس و کیبورد آن […]

شرکت ماشین‌های اداری ایران (مادیران) برند جدید خود MEVA را که شامل لوازم جانبی کامپیوتر است، به رسانه‌ها معرفی کرد.

به گزارش تکنا به نقل از مهرداد بحری مدیر کالای برند میوا، در نشست خبری این برند را شامل کلیه لوازم جانبی کامپیوتر دانست که در حال حاضر دو گروه محصولات ماوس و کیبورد آن آماده ورود به بازار مصرفی است و تا هفته آینده وارد بازار IT ایران خواهد شد. به گفته وی برند MEVA در تمامی طیف‌های بازار محصولات جانبی، محصولاتی را برای ارائه خواهد داشت و 2 اصل «توجه به سلیقه کاربران ایرانی» و «مناسب بودن کیفیت و قیمت» را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

بحری اذعان داشت که به نیازهای متفاوت کاربران، در میوا توجه شده و محصولاتی متناسب برای تمامی محدوده کاربران وارد بازار خواهد شد و محصولات خاص جهت کاربران حرفه‌ای، بازیگران بازی‌های رایانه‌ای، دارندگان لپ‌تاپ، کاربران خانگی و اداری طراحی شده است. به گفته وی متولی اصلی این برند، مرکز ماشین‌های اداری ایران -یکی از زیر مجموعه‌های شرکت مادیران- است و این محصولات از گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش لوازم جانبی کامپیوتر در ایران بهره‌مند خواهد بود.

وی کیبوردهای میوا را دارای 2 سال گارانتی تعویض و موس‌های این برند را دارای 1 سال گارانتی تعویض دانست و افزود: 18 شعبه خدمات در مراکز استان‌ها و 392 نماینده خدمات پس از فروش در سراسر ایران، که پشتوانه مادیران است، از محصولات میوا پشتیبانی خواهند کرد. وی درباره مزیت‌های این برند گفت: محصولات جانبی MEVA با توجه به سلیقه کاربران ایرانی توسط تیم R&D بخش میوا، پس از انجام تست‌های کنترل کیفیت انتخاب شده‌اند. مدیر کالای برند میوا، در مورد معنی این کلمه و نحوه ورود این برند در بازار گفت: «میوا» اسم کهن پارسی به معنی «پویایی و شادابی» است و به همین دلیل هر یک از گروه محصولات میوا با رنگ و نماد یک میوه وارد بازار خواهد شد که در اولین گام، ماوس‌های میوا با بسته‌بندی نارنجی(پرتقالی) و کیبوردهای میوا در بسته‌بندی زرد(گلابی) عرضه می‌شود و از این به بعد هر 3 ماه شاهد ورود یک گروه محصول از محصولات میوا به بازار خواهیم بود.

وی در مورد نحوه ساخت این محصولات گفت: محصولات این برند ساخت معتبرترین شرکت‌های سازنده لوازم جانبی است که همانگونه که گفته شد، از تست‌های کنترل کیفیت بخش R&D; موفق بیرون آمده‌اند و به صورت CBU(کاملا ساخته شده) وارد کشور خواهد شد.
وی در مورد برنامه‌های کلی این برند در مجموعه مادیران گفت: ما در حال حاضر بر روی لوازم جانبی متمرکز شده‌ایم تا با گسترده‌شدن کانال‌های فروش و بررسی بازار، اقدام به اضافه کردن محصولات دیگر به سبد محصولات میوا کنیم.

بحری در مورد اهداف بلندمدت این برند در بازار گفت: آینده میوا از دو جهت بررسی و پژوهش شده است. بحث اول ورود به بازار داخل و بقای این برند در بین کاربران و بازار است که تیم R&D; در این مورد تحقیقات گسترده‌ای را از دو سال پیش شروع کرده است و امروز شاهد ورود آن به بازار داخل هستیم و بحث دوم نیز مربوط به رقابت با برندهای موجود در بازار داخل و راه‌یابی به بازارهای بین‌المللی خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما با سیاست ارائه محصولات خود با خدمات پس از فروش و قیمت مناسب به حضور و بقا در بازار امیدواریم، همچنین MEVA قصد دارد امکان انتخاب بهتری از محصولات جانبی کامپیوتر را در اختیار کاربران قرار دهد و با مطرح کردن 2 سال گارانتی تعویض و پشتیبانی مناسب باب جدیدی را در بازار سخت‌افزار ایران باز کند، به طوری که مشتریان میوا از دریافت خدمات سریع و حرفه‌ای، مطمئن و آسوده خاطر باشند.