ساخت ماوس جدید با الهام از اوریگامی که مانند کاغذ تا میشود

طراح هنگ کنگی ماوس تاشو قابل حمل ساخته است که به راحتی به شکل یک صفحه کاغذ درمی آید. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک طراح هنگ کنگی با الهام از طرح های اوریگامی یک ماوس کامپیوتری جدید طراحی کرد. این ماوس قابل حمل می تواند همانند یک صفحه کاغذ بطور کامل […]

طراح هنگ کنگی ماوس تاشو قابل حمل ساخته است که به راحتی به شکل یک صفحه کاغذ درمی آید.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک طراح هنگ کنگی با الهام از طرح های اوریگامی یک ماوس کامپیوتری جدید طراحی کرد. این ماوس قابل حمل می تواند همانند یک صفحه کاغذ بطور کامل باز شود. در حال حاضر تمامی ماوس های معمولی موجود در بازار نسخه کوچکتر همان ماوس های معمولی هستند. ماوس جدید به نام 0.Air از نوع بلوتوثی بوده و به اندازه استاندارد ساخته شده است.

هوراس لام، از هنگ کنگ چنین ماوسی را طراحی کرد. وزن این ماوس ۴۰ گرم است و در حالت گسترده تنها ۴.۵ میلیمتر ضخامت دارد. البته در بخش دارای حسگر مادون قرمز ضخامت آن به ۱۰ میلی متر می‌رسد. کاربر تنها با تا کردن دو طرف آن می تواند آن را به شکل ماوس معمولی درآورده و از آن استفاده کند. در دو طرف ماوس دکمه های مکانیکی قرار گرفته اند. در وسط نیز دکمه اسکرول قرار دارد. در گوشه های آن غلتک هایی تعبیه شده که از پلاستیک سخت ساخته شده است و آن را قادر می سازد تا روی سطوح مانند میز حرکت کند. باتری لیتیوم یونی آن با هر بار شارژ می تواند تا سه ماه کارکرد داشته باشد. سرعت ردیابی آن نیز ۷۶۲ میلیمتر بر ثانیه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال