مدیرعامل بلک‌بری نام Priv را برای اولین گوشی اندرویدی این شرکت تأیید کرد

درحالی‌که اولین گوشی ‌اندرویدی شرکت کانادایی بلک‌بری مدتی است بانام Venice نقل محافل خبری، گزارشات و شایعات گوناگون شده بود، در گزارشی که در روزهای اخیر منتشر شد، از آن با عنوان Priv یاد شده بود. تاکنون تصاویر مختلفی منتسب به این محصول بلک‌بری به بیرون درز کرده بود، ولی هیچ‌کدام را به‌صورت رسمی خود […]

درحالی‌که اولین گوشی ‌اندرویدی شرکت کانادایی بلک‌بری مدتی است بانام Venice نقل محافل خبری، گزارشات و شایعات گوناگون شده بود، در گزارشی که در روزهای اخیر منتشر شد، از آن با عنوان Priv یاد شده بود. تاکنون تصاویر مختلفی منتسب به این محصول بلک‌بری به بیرون درز کرده بود، ولی هیچ‌کدام را به‌صورت رسمی خود شرکت، منتشر نکرده بود.

حالا مدیرعامل بلک‌بری، John Chen با انتشار ویدئویی که در آن این دستگاه را در دست خود دارد، در شبکه BNN کانادا، انتظارها را برای دیدن اولین تصاویر رسمی از بلک‌بری Priv برآورده کرده است.

blackberry-priv-1

همان‌طور که انتظار می‌رفت (بر اساس آنچه پیش از این درز کرده بود)، بلک‌بری Priv مجهز به یک صفحه‌نمایش بزرگ بوده که هر دو لبه آن نظیر آنچه که در گلکسی اس 6 اج و اج پلاس سامسونگ‌ مشاهده کرده‌ایم، به‌صورت منحنی و گرد است و بر اساس گفته Chen اندازه‌ای 5.5 اینچی خواهد داشت. بااین‌حال وی از رزولوشن این نمایشگر سخنی به میان نیاورده است (احتمالاً دارای رزولوشن 1440×2560 باشد). وی همچنین وجود یک چیپست کوالکام (احتمالاً اسنپ‌دراگون 808) را درون قاب Priv تأیید کرده و عنوان کرد که این گوشی اندرویدی مجهز به یک صفحه‌کلید حساس به لمس QWERTY شبیه گوشی‌ بلک‌بری پاسپورت خواهد بود.

درهرحال به نظر می‌رسد که باید شاهد ارائه یک محصول جذاب توسط بلک‌بری باشیم که هنوز قیمتی برای آن مشخص نگردیده است. این گوشی‌هوشمند باید قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

ویدئوی منتشر شده مدیرعامل بلک‌بری را از اینجا می‌توانید تماشا کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال