شایعه : تلفن هوشمند MX5 شرکت میزو (Meizu)، سنسوری 41 مگاپیکسلی خواهد داشت

شایعات جدیدی پیرامون پرچمدار جدید کمپانی میزو یعنی تلفن هوشمند MX5 به گوش رسیده، شایعاتی که خبر از سنسور 41 مگاپیکسلی آن دارند! در واقع، تلفن‌های هوشمندی که به سنسور دوربین‌های بیشتر از 21 مگاپیکسلی مجهز ….

شرکت میزو، از بزرگترین و برجسته‌ترین تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند در کشور چین است و دلیل آن، چیزی نیست جز عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند فوق‌العاده موفق، یاکیفیت و مقرون به صرفه‌ی MX4 و MX4 Pro در سال گذشته‌ی میلادی.

حال شایعات جدیدی پیرامون پرچمدار جدید این کمپانی یعنی تلفن هوشمند MX5 به گوش می‌رسد، شایعاتی که خبر از سنسور 41 مگاپیکسلی آن دارند! در واقع، تلفن‌های هوشمندی که به سنسور دوربین‌های بیشتر از 21 مگاپیکسلی مجهز باشند، چندان زیاد نیستند و شاید این موضوع، اختصاصا یادآورد تلفن‌های هوشمند Nokia 808 PureView و Lumia 1020 باشد.

انتظار می‌رود تلفن هوشمند MX5 به یکی از جدیدترین چیپ‌های شرکت مدیاتک که ماه گذشته معرفی شده، یعین چیپست MT6795، مجهز شود که پردازنده‌ی آن، 8 هسته‌ای و از نوع 64 بینی بوده و فرکانس کاری هر یک از هسته‌های آن تا 2.2 گیگاهرتز است. سیستم روی یک چیپ MT6795 شرکت مدیاتک از معماری ناهمگن big.LITTLE بهره‌مند است و قابلیت پشتیبانی از صفحه‌ی نمایش‌های باکیفیت و وضوح تصویر بالا تا 1600×2560 پیکسل را به همراه دارد. همچنین از نظر پردازش و پشتیبانی از سنسور دوربین، این چیپست قادر خواهد بود تا ویدئو‌های مختلف را با نرخ 480 فریم بر ثانیه و دقت 1080p، ضبط نماید. بر اساس اطلاعاتی که هم اکنون به دست آمده، احتمالا گوشی MX5 میزو به رمی 4 گیگابایت تجهیز خواهد شد که مسلما بهره‌مند شدن از آن را مدیون عملکرد پردازشی تراشه‌ی سیستمی فوق‌العاده‌ی MT6795 شرکت مدیاتک خواهد بود.

منبعی که این اطلاعات را منتشر ساخته، اعلام کرده که گوشی هوشمند MX5 از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2K بهره‌مند خواهد بود که البته چنین چیزی در میان تلفن‌های هوشمند موجود در بازار، موضوع جدیدی به حساب نمی‌آید. همچنین، نسبت تصویر پنلی که سازندگان در این گوشی هوشمند استفاده خواهند کرد، 16:10 خواهد بود و با توجه به وضوح تصویر این گوشی، می‌توانیم انتظار چیزی شبیه به گوشی MX4 Pro را از آن داشته باشیم.

البته باید توجه داشت که تمامی این موضوعات، تنها شایعاتی هستند که هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند. به همین دلیل، ممکن است در زمان معرفی رسمی این تلفن هوشمند، با مشخصات متقاوتی رو به رو باشیم…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال