میزو دو گوشی M5 و M5 Note را به خارج از چین عرضه خواهد کرد

دو گوشی‌هوشمند M5 و M5 Note شرکت میزو در بازار چین عرضه شده‌اند اما تا به امروز خبری مبنی بر انتشار این دو گوشی خارج از کشور خانگی شرکت میزو منتشر نشده بود. براساس جدیدترین خبرهای رسیده، میزو قصد دارد دو گوشی M5 و M5 Note را به خارج از چین نیز عرضه کند. متاسافانه فعلا اطلاعات بیشتری […]

دو گوشی‌هوشمند M5 و M5 Note شرکت میزو در بازار چین عرضه شده‌اند اما تا به امروز خبری مبنی بر انتشار این دو گوشی خارج از کشور خانگی شرکت میزو منتشر نشده بود. براساس جدیدترین خبرهای رسیده، میزو قصد دارد دو گوشی M5 و M5 Note را به خارج از چین نیز عرضه کند.

متاسافانه فعلا اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نیست و مشخص نشده که میزو در چه زمانی گوشی‌های مورد اشاره را روانه‌ی بازار خارج از چین می‌کند. حتی قیمت این دو محصول خارج از چین نیز مشخص نشده است. گوشی‌هوشمند M5 Note قیمتی حدودا ۱۳۰ دلاری را در بازار چین با خود یدک می‌کشد در حالی که برادر کوچک‌تر این گوشی، برچسب ۱۰۰ دلاری را به خود گرفته است.

البته پیش از این نیز میزو تایید کرده بود که دو گوشی مذکور خارج از بازار چین نیز عرضه خواهند شد اما تا به امروز خبر قطعی آن منتشر نشده بود. بنابراین می‌توانی زودتر از آن چه که تصورش می‌کردیم این دو گوشی را در بازار کشورهای دیگر نیز ببینیم. گفته می‌شود دو گوشی M5 و M5 Note با رابط کاربری Flyme مبتنی بر اندروید روانه بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال