گوشی M5s میزو با نمایشگر 5.2 اینچی و پردازنده 8 هسته‌ای رسماً معرفی شد

طبق انتظارات، شرکت میزو از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به M5s پرده برداشت. گوشی مورد اشاره از چیپست MT6753 شرکت مدیاتک بهره می‌برد که بر روی آن، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز قرار گرفته است. نمایشگر IPS این گوشی با اندازه‌ی 5.2 اینچی، رزولوشن 720p را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر مشخصه‌های فنی گوشی […]

طبق انتظارات، شرکت میزو از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به M5s پرده برداشت. گوشی مورد اشاره از چیپست MT6753 شرکت مدیاتک بهره می‌برد که بر روی آن، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز قرار گرفته است. نمایشگر IPS این گوشی با اندازه‌ی 5.2 اینچی، رزولوشن 720p را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر مشخصه‌های فنی گوشی جدید شرکت میزو می‌توان به 3 گیگابایت فضای رم و 16 یا 32 گیگابایت فضای داخلی اشاره کرد که توسط کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است.

شرکت میزو برای گوشی M5s دوربینی با فلش دوگانه و با سنسور 13 مگاپیکسلی را تعبیه کرده است. این سنسور به لنز 6 المانه مجهز شده و دهانه‌ی لنز آن به F/2.2 می‌رسد. دوربین جلوی این گوشی میان‌رده نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی را با خود یدک می‌کشد.

میزو برای گوشی موردنظر از باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که به گفته‌ی شرکت می‌تواند عرض 10 دقیقه، از 0 تا 20 درصد شارژ شود. این گوشی که به بدنه‌ای تمام فلزی مجهز گردیده با اسکنر اثر انگشت mTouch راهی بازار خواهد شد و از قابلیت‌هایی نظیر دو سیم‌کارت و VoLTE پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه‌ی 16 گیگابایتی این گوشی با قیمت 119 دلار و نسخه‌ی 32 گیگابایتی آن با قیمت 145 دلار در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و رز گلد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال