اطلاعات و تصاویری جدید از گوشی قدرتمند Meizu MX5 Pro منتشر شد

هنوز گوشی‌هوشند MX5 توسط کمپانی میزو معرفی نشده که اطلاعاتی جدید در مورد نسخه‌ی Pro از آن در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت چینی، قصد دارد دو تلفن هوشمند قدرتمند را معرفی نماید. شایعات گوشی MX5 همچون سنسور 41-مگاپیکسلی برای دوربین پشتیبسیار داغ و جذاب است و حالا، اطلاعاتی که […]

هنوز گوشی‌هوشند MX5 توسط کمپانی میزو معرفی نشده که اطلاعاتی جدید در مورد نسخه‌ی Pro از آن در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت چینی، قصد دارد دو تلفن هوشمند قدرتمند را معرفی نماید. شایعات گوشی MX5 همچون سنسور 41-مگاپیکسلی برای دوربین پشتیبسیار داغ و جذاب است و حالا، اطلاعاتی که از Meizu MX5 Pro درز کرده، به چیپ Exynos 7420 اشاره دارد.

اینطور که به نظر می‌رسد، Meizu MX5 Pro قرار است از چیپ قدرتمند Exynos 7420 که در گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge به کار رفته، استفاده نماید. این در حالی است که شایعه شده گوشی Meizu MX5 از چیپ 8-هسته‌ای ساخته شده توسط مدیاتک – شاید Helio X10 – استفاده خواهد کرد. همچنین صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند (و یا بهتر است بگوییم این فبلت)، 6 اینچ اندازه خواهد داشت. وضوح تصویر اعلام شده نیز 1536×2560 پیکسل می‌باشد، مقداری کمی بالاتر از 2K که در بسیاری از پرچم‌داران شاهد آن هستیم.

Meizu MX5 Pro leak promises 6 QHD screen, Exynos 7420 chipset 2 Meizu MX5 Pro leak promises 6 QHD screen, Exynos 7420 chipset 3

Meizu MX5 Pro از 4 گیگابایت حافظهی رم در کنار سنسور 20.7 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری با دقت 2160p برای دوربین پشتی بهره خواهد برد که می‌تواند حتی نیاز بسیاری از کاربران را که به عکاسی علاقه دارند نیز برطرف سازد.

هنوز زمان مشخصی برای معرفی این گوشی اعلام نشده اما به احتمال زیاد، باید معرفی Meizu MX5 Pro در ماه جاری باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال