میزو فبلت 6 اینچی M3 Max را رسماً معرفی کرد

هفته‌ی گذشته بود که شرکت میزو اطلاعات کمی مورد محصول جدید خود یعنی M3 Max را منتشر نمود و حالا زمان معرفی رسمی این فبلت قدرتمند رسیده است. مهندسین میزو تمام تلاش خود را داشته‌اند تا فبلت جدید M3 Max را با امکانات بسیار خوب و توانایی بالا، پیش روی کاربران قرار دهند. به همین جهت محصول […]

هفته‌ی گذشته بود که شرکت میزو اطلاعات کمی مورد محصول جدید خود یعنی M3 Max را منتشر نمود و حالا زمان معرفی رسمی این فبلت قدرتمند رسیده است. مهندسین میزو تمام تلاش خود را داشته‌اند تا فبلت جدید M3 Max را با امکانات بسیار خوب و توانایی بالا، پیش روی کاربران قرار دهند. به همین جهت محصول جدیدی که سازندگان توسعه داده‌اند، به صفحه‌نمایشی 6 اینچی و تقریبا بدون حاشیه با رزولوشن 1920×1080 مجهز شده که می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه باشد. همچنین اعلام شده که باتری این دستگاه با داشتن ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعت و سیستم شارژ سریع، تنها در عرض 30 دقیقه تا 45 درصد شارژ می‌شود.

یکی از موارد بسیار جذاب دیگر در مورد این گوشی‌هوشمند، عرضه آن در چهار رنگ مختلف است که در نگاه اول می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، بدون شک میزو محصولی میان‌رده با ویژگی‌های فوق‌العاده خوب را توسعه داده است. چیپ قدرتمند Helio P10 با هشت هسته‌ی پردازشگر در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از درگاه کارت حافظه نیز از ویژگی‌های اصلی M3 Max به حساب می‌آیند. علاوه بر این، سازندگان از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX258 شرکت سونی به همراه فلاش دوگانه LED برای دوربین پشتی و همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی بهره برده‌اند تا کاربران بتوانند لحظه‌های جذاب خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند.

در مورد دکمه Home این دستگاه نیز باید اشاره داشته باشیم که سازندگان سنسور اسکنر اثر انگشت را بر روی آن تعبیه نموده‌ و در بخش پایینی آن نیز از رابط USB Type-C بهره برده‌اند. بر خلاف اطلاعاتی که در مورد محصولات جدید اپل و موتورولا نیز منتشر می‌شود، مهندسین میزو از حذف کردن جک 3.5 میلی‌متری صرفه‌نظر نموده‌اند.

هفته‌ گذشته اطلاعاتی در مورد عرضه رابط کاربری Flyme 6 که بر اساس اندروید 6.0 توسعه پیدا کرده، منتشر شده بود که نشان می‌داد سازندگان قصد داشتند این رابط کاربری را برای دستگاه‌هایی همچون پرو 7 نیز عرضه کنند، اما حالا ما شاهد قرارگیری نسخه جدیدتر از این رابط کاربری به صورت پیش‌فرض بر روی M3 Max که محصولی میان‌رده از سوی میزو می‌باشد نیز هستیم. همچنین نسخه‌ی فعلی از Flyme که هم‌اکنون کاربران از آن استفاده می‌کنند بر اساس اندروید 5.1 توسعه پیدا کرده است.

قیمتی که میزو برای گوشی‌هوشمند M3 Max در نظر گرفته، 255 دلار بوده و قرار است فروش این محصول نیز به زودی آغاز گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال