تصاویر لو رفته Meizu PRO 6 خبر از تنوع رنگی سفید و طلایی این گوشی هوشمند می دهد

اخیرا تصاویری از رنگ طلایی تلفن هوشمند Meizu PRO 6 که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، در محیط وب منتشر شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، این تلفن هوشمند از شرکت میزو بر پایه‌ی همتای پیشینش PRO 5 طراحی شده اما تغییراتی در ظاهرش اعمال شده است. بر اساس شایعات پرو […]

اخیرا تصاویری از رنگ طلایی تلفن هوشمند Meizu PRO 6 که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، در محیط وب منتشر شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، این تلفن هوشمند از شرکت میزو بر پایه‌ی همتای پیشینش PRO 5 طراحی شده اما تغییراتی در ظاهرش اعمال شده است.

بر اساس شایعات پرو 6 در حلقه فلاش ال ای دی دوربین اصلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار لیزری است. از ویژگی های مورد انتظار دیگر می توان به اسکنر اثر انگشت mTouch، نمایشگر 2.5 بعدی منحنی و پورت یو اس‌بی Type-C اشاره کرد.

شایعات حاکی از حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی این تلفن هوشمند هستند. از دیگر ویژگی‌های میزو پرو 6 در شایعات می توان به نمایشگری با رزلوشن 1080، چیپست Exynos 8890، Hi-Fi 3.0، رابط کاربری Flyme 6.0، و تکنولوژی شارژ سریع اشاره کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان معرفی این تلفن هوشمند منتشر نشده‌است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال