تصاویر گوشی Meizu Pro 6s لو رفت

انتظار می‌رود Meizu از گوشی‌هوشمند جدید خود تا اوایل آبان ماه به صورت رسمی رونمایی کند و از آن‌جایی که ماه آبان نیز به سرعت در حال نزدیک شدن است تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. امروز نیز یک تصویر زنده از این گوشی فاش شده که بنچمارک AnTuTu بر روی نمایشگر آن […]

انتظار می‌رود Meizu از گوشی‌هوشمند جدید خود تا اوایل آبان ماه به صورت رسمی رونمایی کند و از آن‌جایی که ماه آبان نیز به سرعت در حال نزدیک شدن است تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. امروز نیز یک تصویر زنده از این گوشی فاش شده که بنچمارک AnTuTu بر روی نمایشگر آن به نمایش درآمده است.

اطلاعات به نمایش در آمده بر روی صفحه‌نمایش گوشی تقریبا تمامی مشخصه‌های‌فنی گوشی Pro 6s را در معرض دید قرار داده است. نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای داخلی، اندروید 6 مارشمالو از مهم‌ترین مشخصات لو رفته در این بنچمارک است. شاید یکی از غیرمعمول‌ترین مشخصات فنی این گوشی، چیپست مورد استفاده باشد. Meizu برای گوشی مورد انتظار ما چیپست MT6796 مدیاتک را در نظر گرفته در حالی که شایعات گذشته چنین چیپستی را در نظر نداشتند.

از سوی دیگر، برخی از شایعات چیپست Helio P20 را که در رویداد MWC معرفی شد ه عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی اعلام کرده‌اند. چیپست مدیاتک که در بنچمارک AnTuTu رویت شده چیپستی است که هنوز از سوی این شرکت معرفی نشده و مدل آن برای ما نامشخص است. چچیپست Helio P20 مدیاتک مدل MT6757 را با خود یدک می‌کشد و چیپست Helio X10 نیز دارای شماره مدل MT6795 است؛ بنابراین می‌توان گفت که شماره مدل MT6796 که در این بنچمارک دیده شده چیپستی میان این دو مدل خواهد بود.

در این بنچمارک، به پردازنده‌های ده هسته‌ای نیز اشاره شده است که نشان می‌دهد نسخه‌ی جدید Helio X20 ممکن است در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته باشد. از لحاظ ظاهری هم این گوشی شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های قبلی داشته و سخت است بتوان تفاوتی را میان این دو مشخص کرد. به‌هر‌حال آبان ماه خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم نزدیک است و به زودی می‌توان خبر رسمی معرفی این گوشی را منتشر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال