به زودی Meizu m2 note همراه با طراحی جدید برای دکمه‌ی “Home” معرفی می‌شود

همانطور که می‌دانید، مدت زیادیست که شایعات بسیاری در مورد گوشی‌هوشمند بعدی شرکت Meizu در حال انتشار است که مهم‌ترین بخش از این شایعات، در مورد نام این محصول جدید بوده و در هر بار، شاهد نامی جدید همچون m1 note2 و note 2 برای این محصول بودیم. اما تیزرها و اسلایدهای جدیدی که خود میزو منتشر […]

همانطور که می‌دانید، مدت زیادیست که شایعات بسیاری در مورد گوشی‌هوشمند بعدی شرکت Meizu در حال انتشار است که مهم‌ترین بخش از این شایعات، در مورد نام این محصول جدید بوده و در هر بار، شاهد نامی جدید همچون m1 note2 و note 2 برای این محصول بودیم. اما تیزرها و اسلایدهای جدیدی که خود میزو منتشر ساخته، حداقل به شایعات پیرامون نام این گوشی پایان داده است.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، هیچ موضوع رسمی اعلام نشده و ما تنها شایعاتی را که از پیش منتشر شده بودند، در ذهن داریم. طبق اطلاعات قبلی که از بنچمارک این گوشی‌هوشمند در اختیارمان قرار گرفته بود، این محصول جدید از صفحه‌نمایشی 5.6-اینچی با وضوح تصویر 1080p یا FullHD، چیپ Mediatek MT6753 با پردازنده‌ی 8-هسته‌ای و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. همچنین دوربین پشتی این گوشی، سنسوری 12-مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری 2K داشته و در دوربین دوم آن نیز از سنسوری 5-مگاپیکسلی استفاده شده است که می‌تواند تصاویر را با جزئیات و کیفیت بسیار بالایی ثبت نماید.

Meizu teases home button revolution for the m2 note 2

یک مورد دیگر که پیشتر درباره‌ی Meizu m2 note شایعه شده، سنسور حسگر اثر انگشت می‌باشد که میزو نه آن را رد کرده و نه آن را تایید کرده است. ولی طبق تیزرهای جدیدی که این کمپانی هندی منتشر کرده، باید شاهد یک طراحی انقلابی برای دکمه‌ی “Home” در m2 note باشیم! اینکه این دکمه، قابلیت‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دارد یا نه، هنوز مشخص نیست و باید برای اطلاع از این موضوع، تا معرفی رسمی این محصول صبر کنیم.

کاملا مشخص است که پیش از معرفی رسمی این گوشی، شرکت میزو در حال انتشار تیزرهای مختلف برای جلب توجه می‌باشد زیرا در یکی از اسلایدهای منتشر شده، شاهد عبارت “Home Button Revolution” یا “انقلابی در دکمه‌ی Home” هستیم. به هر حال باید ببینیم که این موضوع به حقیقت تبدیل خواهد شد یا همانند پرچم‌دار اوپو، با یک محصول نه چندان جدید روبه‌رو خواهیم بود.

دوم ژوئن یعنی روز سه‌شنبه، Meizu m2 note به صورت رسمی در شهر پکن معرفی می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال