تصاویری مربوط به طراحی ساعت‌های هوشمند میزو منتشر شد

اوایل امروز بود که شرکت میزو با نمایش تصاویری مربوط به ساعت‌های مچی مختلف نقاشی شده، اعلام کرد که در آینده نزدیک یک ساعت هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد. تقربیا یک سال پیش بود که خبرهایی در مورد ساعت هوشمند شرکت میزو در رسانه‌های خبری منتشر شد. تصاویر این ساعت در نمایشگاه Hong Kong Electronics […]

اوایل امروز بود که شرکت میزو با نمایش تصاویری مربوط به ساعت‌های مچی مختلف نقاشی شده، اعلام کرد که در آینده نزدیک یک ساعت هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد.

تقربیا یک سال پیش بود که خبرهایی در مورد ساعت هوشمند شرکت میزو در رسانه‌های خبری منتشر شد. تصاویر این ساعت در نمایشگاه Hong Kong Electronics Fair لو رفته بود. با این وجود تا به این تاریخ دیگر خبری از آن نبود و از طرفی هیچ وقت این گجت به طور رسمی وارد بازار نشد.

71462740-7219-11e5-a6b4-ff74a8e733de

البته بهتر است بدانید که ساعت هوشمند inWatch Pi به همراه گوشی MX4 توسط این شرکت معرفی شد. اما به تصویر تیزر منتشر شده توسط این شرکت برمی‌گردیم. همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود یک بند زنجیره‌ای در آن وجود دارد که احتمال به ان معنا است که این ساعت هوشمند از بندی با چنین طراخی برخوردار خواهد بود. در یکی از این شکلک‌ها پیچ تنظیم ساعت دیده می‌شود و در دیگری یک کلید بر روی ساعت. یکی دیگر از آنها نیز دارای پیچ تنظیم کوچکی بوده و از حاشیه بسیار ضخیم برخوردار است. دیگری از پیچ تنظیم بزرگ بوده و از حاشیه بسیار باریک استفاده می‌کند. در هر صورت به احتمال بسیار زیاد شرکت میزو چندین نسخه از این ساعت هوشمند را برای کاربران مختلف عرضه خواهد کرد زیرا بعضی از آنها دارای مچ دست بسیار قطوری بوده و بعضی دیگر نیز لاغر اندام خواهند بود. نسخه‌های کوچک و باریکتر ممکن است برای بانوان نیز طراحی شده باشند.

علاوه بر آن عباراتی همچون Run و یا Run Hours در کناره سمت راست بالای تصویر دیده می‌شوند که به احتمال بسیار زیاد اولی به معنای وجود قابلیت گام شمار در این ساعت هوشمند باشد. عبارت دوم نیز به احتمال بسیار زیاد به قابلیت شارژ ماندگار باتری ساعت هوشمند ارتباط داشته باشد تا کاربر با استفاده از آن ساعت‌ها بتواند بدون شارژ کردن محصول از آن استفاده نماید.

meizu-smartwatch-2

نظر شما چیست؟ در مورد تصویر منتشر شده چه نظر دارید؟ آیا شما نیز می‌توانید در این تصاویر موارد دیگری را پیدا کرده و به آن اشاره نمایید؟ امیدواریم شرکت میزو در آینده اطلاعات دقیقتری را از این ساعت هوشمند در اختیار ما قرار دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال