انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی MX5 Pro کمپانی میزو؛ قاب فلزی خاکستری رنگ

پس از معرفی گوشی پرچم‌دار جدید کمپانی میزو (Meizu) در ماه‌های پیش و با نام “Meizu MX5”، هم اکنون شاهد تلاش این کمپانی به منظور تولید و عرضه گوشی دیگری با همین نام و با مشخصات جدید هستیم. گوشی جدید این کمپانی که در سری فبلت‌ها قرار می‌گیرد، “MX5 Pro” نام خواهد داشت. بر اساس تصاویر […]

پس از معرفی گوشی پرچم‌دار جدید کمپانی میزو (Meizu) در ماه‌های پیش و با نام “Meizu MX5”، هم اکنون شاهد تلاش این کمپانی به منظور تولید و عرضه گوشی دیگری با همین نام و با مشخصات جدید هستیم. گوشی جدید این کمپانی که در سری فبلت‌ها قرار می‌گیرد، “MX5 Pro” نام خواهد داشت.

بر اساس تصاویر رندر رسمی منتشر شده از این دستگاه، این گوشی در بخش کناره‌های بدنه خود همانند سری گوشی‌های آیفون 6 و 6 اس، گرد بوده و با توجه به این عکس رسانه‌ای، این گوشی در رنگ خاکستری تیره به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. همچنین همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی با بدنه تمام فلزی خود مورد رونمایی قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن این گوشی به طور پیش‌فرض از نسخه 5.0 رابط کاربری Flyme این شرکت استفاده خواهد کرد.

gsmarena_002

البته قبلا هم تصاویر متعدد و حتی زنده‌ای از این گوشی جدید در اختیارمان قرار گرفته بود. اما بهتر است بدانید که تصاویر زنده‌ای که دیروز در قالب خبری، در رسانه‌های مختلف منتشر شده، به طور واضح نشان می‌داد که این گوشی از سیستم عامل اندروید به طور پیشفرض پشتیبانی خواهد کرد.

برخورداری از تراشه اگزینوس 7420 سامسونگ یا هلیو ایکس 20 مدیاتک، میزان 4 گیگابایت حافظه RAM، دوربین 21 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی با دقت 1080p، از دیگر مشخصات فنی این گوشی جدید هستند که تا به امروز، اطلاعات آنها فاش گشته است.

انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، این گوشی با قیمتی پایین‌تر از 500 دلار در فروشگاه‌های چین قابل خریداری باشد.

با تمام این تفاسیر نظر شما چیست؟ آیا این گوشی جدید می‌تواند در بازارهای رقابتی چین، موفق و پیروز میدان باشد؟!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال