گوشی MX6 میزو تنها در یک روز 3.2 میلیون سفارش خرید داشته است

گوشی هوشمند MX6 شرکت میزو که در تاریخ 19ام جولای به طور رسمی از آن رونمایی به عمل آمد، در طی یک روز توانست 3.2 میلیون خریدار داشته باشد. در حقیقت طی این مدت 3.2 میلیون تقاضا به منظور خریداری این گوشی هوشمند جدید به ثبت رسید. این موضوع با انتشار تصویر زیر توسط این شرکت […]

گوشی هوشمند MX6 شرکت میزو که در تاریخ 19ام جولای به طور رسمی از آن رونمایی به عمل آمد، در طی یک روز توانست 3.2 میلیون خریدار داشته باشد. در حقیقت طی این مدت 3.2 میلیون تقاضا به منظور خریداری این گوشی هوشمند جدید به ثبت رسید. این موضوع با انتشار تصویر زیر توسط این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo انتشار یافت:

gsmarena_002

البته شماره‌ و اعداد موجود در این تصویر را به خاطر داشته باشید. زیرا هر چقدر هم که عجیب و شگفت‌‌آور باشند تنها نشان‌ دهنده تعدادی کاربرانی است که قصد دارند این گوشی هوشمند را خریداری نمایند. در حقیقت این لیست تعداد افرادی نیست که اقدام به پیش خرید این گوشی هوشمند کرده‌اند.

علاوه بر آن این تصویر اطلاعات و گزارشات دیگری را مربوط به زمان معرفی این گوشیدر رویداد رسمی شرکت میزو خاطر نشان خواهد کرد. برای مثال در این تصویر این مورد ذکر شده است که رویداد رسمی معرفی گوشی MX6 در بیش از 400 وب‌سایت در حال پخش و گزارش بوده است.

برای کسانی که قصد خریداری این گوشی هوشمند را داشته باشند نیز باید گفت که پروسه ثبت نام به منظور خریداری آن در وب‌سایت رسمی این شرکت هنوز باز بوده و البته باید گفت که به تازگی این روند شروع گشته است. این گوشی در نهایت در تاریخ 30ام جولای کار فروش خود را آغاز کرده و از نظر قیمتی نیز باید گفت که در چین این گوشی محبوب با قیمت 299 دلار به فروش خواهد رفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال