تصاویری منتسب به گوشی جدید شرکت میزو لو رفت

همان‎طور که می‎دانید، شرکت میزو در تاریخ 15 شهریورماه طی رویدادی یک گوشی‎هوشمند معرفی خواهد کرد. با آن‎که اطلاعات رسمی از این دستگاه هنوز مشخص نشده است، ولی دعوت‎نامه‎هایی که برای این رویداد ارسال شده اشاره به این دارند که این گوشی کاربران تجاری را هدف گرفته است. حالا، تصاویری از این گوشی (در بالا […]

همان‎طور که می‎دانید، شرکت میزو در تاریخ 15 شهریورماه طی رویدادی یک گوشی‎هوشمند معرفی خواهد کرد. با آن‎که اطلاعات رسمی از این دستگاه هنوز مشخص نشده است، ولی دعوت‎نامه‎هایی که برای این رویداد ارسال شده اشاره به این دارند که این گوشی کاربران تجاری را هدف گرفته است.

حالا، تصاویری از این گوشی (در بالا مشاهده می‎کنید) در سطح اینترنت به همراه گزارش‎هایی منتشر شده است که قیمت آن را در حدود 270 دلار آمریکا قید کرده‎اند.

منبع اطلاعات مربوط به قیمت این گوشی دستیار صوتی محصولات شرکت میزو است که به دنبال سوال “شرکت میزو از چه محصولی در تاریخ 15 شهریور رونمایی خواهد کرد؟ پاسخ داد: 1799 RMB (RMB واحد ارزی چین است).

دستیار صوتی محصولات شرکت میزو

با این وجود، تنها فرض می‎شود که رقم 1799 قیمت این گوشی به RMB باشد، بنابراین به این شایعه با دیده‎ی اندکی شک بنگیرید.

شایعات اشاره به این دارند که در تاریخ اشاره شده از گوشی به اسم Meizu Max رونمایی خواهد شد. گرچه اطلاعاتی در مورد این دستگاه وجود ندارد ولی نام آن اشاره به این دارد که رقیبی برای گوشی Mi Max شرکت شیائومی خواهد بود که در مقایسه در زمان رونمایی با قیمتی از 1500 تا 2000 RMB قیمت‎گذاری شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال