مرسدس‌بنز تا سال آینده تکنولوژی شارژ بدون سیم را برای خودروهای هیبریدی S500 راه‌اندازی خواهد کرد

به دنبال انتشار اخبار مختلف در مورد خودروی الکتریکی مرسدس‌بنز، روز گذشته این شرکت از راه‌اندازی تکنولوژی شارژ بدون سیم برای خودروهای هیبریدی S500 تا سال آینده، خبر داد. این تکنولوژی می‌تواند بسیار کارآمد باشد و این یعنی زمانی که شما به ایستگاه شارژ بدون سیم نزدیک می‌شوید، بدون آن‌که نیاز به خارج شدن از […]

به دنبال انتشار اخبار مختلف در مورد خودروی الکتریکی مرسدس‌بنز، روز گذشته این شرکت از راه‌اندازی تکنولوژی شارژ بدون سیم برای خودروهای هیبریدی S500 تا سال آینده، خبر داد. این تکنولوژی می‌تواند بسیار کارآمد باشد و این یعنی زمانی که شما به ایستگاه شارژ بدون سیم نزدیک می‌شوید، بدون آن‌که نیاز به خارج شدن از خودرو داشته باشید، می‌توانید اتومبیل خود را شارژ کنید.

یکی از مشکلات احتمالی که در مورد این سیستم شارژ باید به آن اشاره داشته باشیم، موضوع نرخ شارژ و میزان کارآمدی آن است چرا که طبق تحقیقات انجام شده در سیستم شارژ بدون سیم، انرژی بسیار زیادی اتلاف می‌شود. هر چند در این مورد مرسدس‌بنز اذعان داشته که سیستم شارژ بدون سیم آنها تا 90 درصد کارآمد بوده و نرخ نیرو در آن 3.6 کیلووات ساعت می‌باشد.

اما از آنجایی که ایت تکنولوژی شارژ بدون سیم قرار است به عنوان یک آپشن اضافی در اختیار کاربران قرار بگیرد، می‌توان انتظار داشت که تجهیزات مربوط به آن در گاراژ دارندگان این خودرو نصب خواهد شد و ایستگاه‌های شارژ بدون سیم عمومی از این خودرو و تکنولوژی آن پشتیبانی نخواهند کرد.

افرادی که پیشتر از این خودرو استفاده کرده‌ و از مراحل توسعه این تکنولوژی آگاه هستند، اذعان داشته‌اند که این اتومبیل به سیستمی هوشمند برای قرار دادن جای خودرو در محل درست برای شارژ شدن، مجهز بوده و می‌تواند نیاز کاربران به پارک کردن خودرو را برطرف سازد. پیشتر نیز مرسدس‌بنز توانایی این خودرو در پارک کردن و همچنین خارج شدن از گاراژ به کمک اپلیکیشن اختصاصی خود را نمایش داده بود، پس چنین چیزی می‌تواند حقیقت داشته باشد.

هنوز مرسدس‌بنز زمان آغاز به کار دقیق این تکنولوژی را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که سال آینده، شاهد این تکنولوژی جدید برای مدل هیبریدی S500 باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال