مایکروسافت و سونی دیگر جزو 10 فروشنده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند نیستند!

سه ماهه‌ی آخر سال 2014 بود که شرکت اپل با عرضه‌ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس موفق شد به برترین فروشنده‌ی گوشی‌هوشمند تبدیل گردد اما کمپانی بزرگ سامسونگ، این موفقیت را سه ماهه‌ی اول سال 2015 از چنگ اپل درآورد و خود به عنوان برترین فروشنده، اعلام شد. حال با توجه به جدیدترین اطلاعاتی […]

سه ماهه‌ی آخر سال 2014 بود که شرکت اپل با عرضه‌ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس موفق شد به برترین فروشنده‌ی گوشی‌هوشمند تبدیل گردد اما کمپانی بزرگ سامسونگ، این موفقیت را سه ماهه‌ی اول سال 2015 از چنگ اپل درآورد و خود به عنوان برترین فروشنده، اعلام شد.

حال با توجه به جدیدترین اطلاعاتی که توسط یکی از تحلیل‌گیران شرکت نوکیا اعلام شده، مایکروسافت و سونی امسال نتوانسته‌اند حتی نام خود را در لیست 10 فروشنده‌ی برتر سال جای دهند. آقای Tomi Ahonen که از مشهورترین و بهترین تحلیل‌گرهای جهان در بخش موبایل نیز می‌باشد، اعلام کرده که سامسونگ با فروش 82.8 میلین دستگاه هوشمند در سال جاری، موفق شده تا 24.3 درصد از کل سهم بازار را در دستان خود داشته باشد. پس از آن، شرکت اپل با تصاحب 18 درصد از گوشی‌های هوشمند بازار، در رتبه‌ی دوم جای گرفته است.

اما تصور می‌کنید که سومین شرکتی که بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند را داشته، کیست؟ LG، HTC یا Huawei؟ باید بگوییم که طبق آمارهایی که آقای Tomi Ahonen منتشر کرده، سومین شرکت، کمپانی چینی لنوو می‌باشد که 5.5 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و به دنبال آن نیز کمپانی‌های هوآوی و ال‌جی به ترتیب، با داشت سهم 5.1 و 4.5 درصد از سهم بازار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اما موضوعی که بسیار جالب است، کمپانی‌های سونی و مایکروسافت حتی نتوانسته‌اند جزو 10 فروشنده‌ی برتر سال 2015 نیز قرار بگیرند که این موضوع، یک شکست واقعی برای این کمپانی‌های بزرگ به حساب می‌آید.

موضوع جالب دیگر، در دست داشتن 9 جایگاه از مجموع 10 جایگاه توسط کشورهای آسیایی می‌باشد که نشان می‌دهد عملکرد این کمپانی‌ها، قابل تقدیر می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال