مایکروسافت از سرفیس پرو 4 رسما رونمایی کرد؛ 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و قیمتی 900 دلاری

شرکت بزرگ مایکروسافت در حال گذراندن روز بسیار پرکار و شلوغی است. این شرکت در جریان برگزاری مراسم رونمایی از دستگاه‌های مبتنی بر آخرین نسخه پلتفرم خود، یعنی ویندوز 10 است. در این مراسم که از ساعاتی پیش آغاز شده است، از 3 ویندوزفون جدید لومیا 950، لومیا 950XL و لومیا 550 به‌همراه نسخه جدید […]

شرکت بزرگ مایکروسافت در حال گذراندن روز بسیار پرکار و شلوغی است. این شرکت در جریان برگزاری مراسم رونمایی از دستگاه‌های مبتنی بر آخرین نسخه پلتفرم خود، یعنی ویندوز 10 است. در این مراسم که از ساعاتی پیش آغاز شده است، از 3 ویندوزفون جدید لومیا 950، لومیا 950XL و لومیا 550 به‌همراه نسخه جدید دستنبد هوشمند این شرکت،microsoft Band 2 رونمایی شده است. شاید یکی از مهم‌ترین محصولاتی که اهالی ردموند در این مراسم رونمایی کرده‌اند، جانشین سورفیس پرو 3 محبوب، یعنی سورفیس پرو 4 باشد.

سورفیس پرو 4 از همان طراحی نسل پیشین خود بهره‌ برده اما ویژگی‌ها و بهبودهای فراوان دیگری را نیز با خود به ارمغان آورده است و بسیار باریک‌تر و نازک‌تر شده است. صفحه‌نمایش آن 12.3 اینچی بوده و از رزولوشن 2160 × 1440 پیکسل با چگالی تصویر 267 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این لپتاپ/تبلت جدید مایکروسافت از نسل ششم پردازنده‌های Gen Skylake اینتل بهره‌ برده که نسبت به نسل‌های قبلی، میزان مصرف باتری کمتری داشته و نیز عملکرد بهتر و قدرتمندتری دارند. سورفیس پرو 4 از حسگر اثر انگشت “Windows Hello” برخوردار بوده و به همراه آن TypeCover باریک عریض خواهد شد.

Surface-Pro-4-official-1024x576

نسل جدید سرفیس ساکنین ردموند از پایه نگاه دارنده و کیبورد مغناطیسی مجزا برخوردار بوده و قلم Surface Pen آن عمر باتری یک‌ساله داشته و قادر است حدود 1,024 نقطه بر روی صفحه‌نمایش این دستگاه را شناسایی کند.

شایان ذکر است که قلم Surface Pen دارای دکمه‌ای برای پاک‌سازی کل نوشته‌ها بوده و قرار است در پنج رنگ قرمز، نقره ای، طلایی، آبی و مشکی تولید شود.

کاربران می‌توانند این دستگاه را با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت هارد SSD خریداری کنند که قیمت مدل پایه آن 899 دلار بوده و قرار است از ماه نوامبر وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال