از این پس می‌توان از بات‌های اسکایپ در چت گروهی استفاده کرد

مایکروسافت در اسفند ماه خبر داد که از بات‎ها در اپلیکیشن اسکایپ خود استفاده خواهد کرد ولی نوید این را هم داد که آن‎ها تعاملات مفید و جالبی فراهم می‎کنند. در عمل، ولی آن‎ها بیشتر نظیر موتورهای جستجویی عمل کردند که از هدف اصلی خود دور شدند. ولی از امروز، آن‎ها به چت‎های گروهی راه […]

مایکروسافت در اسفند ماه خبر داد که از بات‎ها در اپلیکیشن اسکایپ خود استفاده خواهد کرد ولی نوید این را هم داد که آن‎ها تعاملات مفید و جالبی فراهم می‎کنند. در عمل، ولی آن‎ها بیشتر نظیر موتورهای جستجویی عمل کردند که از هدف اصلی خود دور شدند. ولی از امروز، آن‎ها به چت‎های گروهی راه پیدا می‎کنند، یعنی شما می‎توانید مستقیما از داخل گفتگوی کاری خود به صورت آنلاین یک پیتزا سفارش دهید. به دنبال ارائه‎ی Skype Meetings در اوایل این هفته، مایکروسافت یقینا به دنبال بالا بردن جذبه‎ی پلت‎فرم پیام‎دهی خود به عنوان یک ابزار بهره‎وری کاری است.

اکثر عملکردهای جدید این بات‎ها به احتمال زیاد از شرکت‎های شخص ثالثی خواهند برد که از بات‎ها برای ارائه‎ی خدمات خود استفاده می‎کنند. این به‎روزرسانی به توسعه‎دهندگان اجازه می‎دهد کارت‎هایی را برای عملکردهای درون مکالمه‎های اضافه کنند یا کاربران اعمالی نظیر رزرو اتاق‎های هتل بدون ترک گفتگو را انجام دهند. آن‎ها هم‎چنین امکان ثایید تشخیص هویت را برای کاربران برای اطلاعات پرداخت و حساب، فراهم می‎کنند. قابلیت بزرگ بعدی که اضافه شده است افزودن پردازش زبان طبیعی به صورت خودکار به بات‎ها است تا توانایی آن‎ها در بحث ترجمه‎ی و درک مفاهیم بی‎معنی یا عجیب و عامیانه‎ای که افراد در مکالمه‎ها استفاده می‎کنند، بالا رود.

گفتنی است مایکروسافت پلت‎فرم بات اسکایپ را برای توسعه‎دهندگان به منظور ساخت API مخصوص به خودشان را در اسفند ماه، باز کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال