نسخه اولیه هدست هولو لنز اوایل سال آینده عرضه خواهد شد

با وجود این‌که مایکروسافت اردیبهشت‌ماه امسال از هدست واقعیت مجازی خود رسما رونمایی کرده‌است، اما در رویداد امروز این شرکت عنوان شد که نسخه توسعه‌دهندگان آن تا اوایل سال آینده میلادی به میهمانی کاربران نخواهد آمد. طبق سخنان اهالی ردموند، قابلیت‌های این هدست محدودیتی نداشته و کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود به دنیای […]

با وجود این‌که مایکروسافت اردیبهشت‌ماه امسال از هدست واقعیت مجازی خود رسما رونمایی کرده‌است، اما در رویداد امروز این شرکت عنوان شد که نسخه توسعه‌دهندگان آن تا اوایل سال آینده میلادی به میهمانی کاربران نخواهد آمد.

طبق سخنان اهالی ردموند، قابلیت‌های این هدست محدودیتی نداشته و کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود به دنیای مجازی رنگ و بوی  حقیقی بدهند. در صورت برقرار شدن ارتباط هولولنز با کنسول بازی ایکس‌باکس، می‌توانیم شاهد انقلابی در صنعت بازی و محصولات آن باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت در مراسم ویندوز 10 خود که از دقایقی پیش آغاز گشته است، هدست هولولنز به همراه کیت توسعه‌دهنده آن اوایل سال آینده میلادی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. ظاهرا این هدست قیمتی 3000 دلاری خواهد داشت که در نوع خود قیمت بالایی به‌شمار می‌رود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال