مایکروسافت سال 2019 آماده ارائه Hololens v3 به کاربران خواهد بود

هولولنز – هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت – در حال حاضر در بازار با قیمت 3000 دلار وجود دارد. این گجت با داشتن سیستم‎عامل ویندوز 10 دارای یک نسخه‎ی توسعه‎دهنده (Developer Edition) و یک بسته‎ی تجاری (Commercial Suite) است و در حال حاضر در فروشگاه آنلاین مایکروسافت برای فروش مشاهده می‎شود. این شرکت ردموندی اعلام کرده […]

هولولنز – هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت – در حال حاضر در بازار با قیمت 3000 دلار وجود دارد. این گجت با داشتن سیستم‎عامل ویندوز 10 دارای یک نسخه‎ی توسعه‎دهنده (Developer Edition) و یک بسته‎ی تجاری (Commercial Suite) است و در حال حاضر در فروشگاه آنلاین مایکروسافت برای فروش مشاهده می‎شود. این شرکت ردموندی اعلام کرده است که هزاران نسخه از این دستگاه را فروخته‎اند و از این آمار راضی هستند.

براساس آخرین گزارش منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد نسل دوم هولولنزها را ارائه ندهد و در سال 2019 هولولنز نسخه ‎ 3 را وارد بازار کند. عدم ارائه‎ی نسخه‎ی 2 به این شرکت اجازه خواهد داد که تغییرات بیشتری اعمال کند، به جای این‎که یک نسخه‎ی اصلاح شده از نسخه‎ی فعلی را در اختیار کاربران قرار دهد.

تولید انبوه این دستگاه‎ها انتظار می‎رود که در نیمه‎ی دوم سال 2019 شروع شود و تا سال 2020، 80 میلیون هدست به فروش برسد. این پیش‎بینی بلندپروازی‎های مایکروسافت را نشان می‎دهد و این شرکت بایستی برای دست‎یابی به این هدف محصولی بی‎نظیر ارائه دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال