هوش مصنوعی میدجرنی می‌تواند از شخصیت‌های ثابت در عکس‌های تولید شده استفاده کند

هوش مصنوعی میدجرنی ویژگی جدیدی را برای کاربران معرفی کرده که می‌توان با استفاده از آن از یک شخصیت در تمامی تصویرها استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر محبوبیت مدل‌های هوش مصنوعی تولید تصویر در بین کاربران بسیار زیاد بوده و رو به افزایش است. یکی از سرویس‌های […]

هوش مصنوعی میدجرنی ویژگی جدیدی را برای کاربران معرفی کرده که می‌توان با استفاده از آن از یک شخصیت در تمامی تصویرها استفاده کرد.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر محبوبیت مدل‌های هوش مصنوعی تولید تصویر در بین کاربران بسیار زیاد بوده و رو به افزایش است. یکی از سرویس‌های محبوب میدجرنی است که اخیراً ویژگی کارپسند جدیدی را نیز معرفی کرده است. از این واژگی می‌توان کاراکترهای ثابت را در تصاویر مختلف بازآفرینی کرد.
طبق گزارش منتشر شده تمامی سرویس‌های تولید کننده تصاویر به مدل‌های انتشار Diffusion متکی بوده و تنها با استفاده از متن‌های دریافتی از سوی کاربر به تصویرسازی می‌پردازند. در حال حاضر مهمترین مشکل موجود در این سرویس‌ها ناهماهنگ بودن در پاسخ‌ها است. به طوری که برای هر درخواست تصویر جدیدی به کاربر ارائه می‌شود. حتی در صورت تکرار همان درخواست نیز مجدداً تصویر جدیدی تولید خواهد شد. این موضوع برای محتواهای جدید می‌تواند عالی به نظر برسد اما در صورت استفاده از این برنامه‌ها برای داستان سرایی رمان نویسی یا محتوای بصری امکان ایجاد شخصیت یکسان در تمام عکس‌ها با ویژگی‌هایی نظیر لباس، محیط پیرامون و یا حالت چهره ثابت وجود ندارد.
ویژگی جدید میدجرنی به نام –cref به مخفف مرجع کاراکتر امکان ایجاد شخصیت یکسان در تمامی عکس‌های تولیدی بعدی را به کاربران خواهد داد. کاربران می‌توانند به انتهای پیام‌های متنی خود در دیسکورد مید جرنی این مخفف را اضافه کرده و شخصیت یکسانی را در عکس‌ها دریافت کنند. در آینده این ویژگی علاوه بر ابزاری برای سرگرم کردن یا ایده پردازی می‌تواند به عنوان یک سرویس حرفه‌ای نیز برای داستان سرایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. تاکنون امکان نمایش یک سناریوی ثابت توسط هوش مصنوعی مولد به کاربران بسیار دشوار بوده است. اما ویژگی جدید میدجرنی می تواند این مشکل را برطرف کرده و گام نخست را در این زمینه بردارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال