غول 400 دلاری چینی، رقیبی جدی برای نام‌داران صنعت تلفن‌های همراه

زمانی که شما به گوشی‌های هوشمند رده‌بالای آسیایی، مخصوصا کشور چین فکر می‌کنید، بدون‌شک نام کمپانی‌های ویوو، میزو، شیائومی و اوپو، اولین نام‌هایی هستند که در ذهن شما نمایان می‌شوند. اما اگر تصور می‌کنید که محصولات یکی از این شرکت‌ها، می‌تواند به عنوان قوی‌ترین گوشی چینی معرفی شود، اشتباه می‌کنید چرا که حتما LeTV را فراموش […]

زمانی که شما به گوشی‌های هوشمند رده‌بالای آسیایی، مخصوصا کشور چین فکر می‌کنید، بدون‌شک نام کمپانی‌های ویوو، میزو، شیائومی و اوپو، اولین نام‌هایی هستند که در ذهن شما نمایان می‌شوند. اما اگر تصور می‌کنید که محصولات یکی از این شرکت‌ها، می‌تواند به عنوان قوی‌ترین گوشی چینی معرفی شود، اشتباه می‌کنید چرا که حتما LeTV را فراموش کرده‌اید!

LeTV نام شرکتی است که شاید نام آن را نشینده باشید اما همچون Netflix و You Tube، یکی از فراهم‌کنندگان سرویس‌های آنلاین ویدئو در دنیا می‌باشد که کاربران زیادی را دارد، اما بازوی دیگر این شرکت مربوط به فعالیتش در بخش تکنولوژی و گجت‌ها می‌باشد و به تازگی، این شرکت وارد دنیای تلفن‌های همراه شده است و دقیقا یک هفته‌ی پیش بود که اعلام کرد، در حال کار بر روی سه محصول جدید با قیمت‌های مختلف می‌باشد.

اما امروز با گوشی‌هوشمند LeTV 1 Pro، قدرتمندترین و گران‌قیمت‌ترین محصول LeTV است، آشنا خواهید شد. پرچم‌دار جدید این شرکت که تنها 400 دلار قیمت دارد، با قدرت فوق‌العاده بالایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، تنها نصف پرچم‌داران سایر شرکت‌ها قیمت دارد. شاید بهترین نقطه‌ی شروع برای معرفی این گوشی، بدنه‌ی آن باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، LeTV 1 Pro بدنه‌ای تماما آلومینیومی خواهد داشت که حتی می‌تواند شما را بیشتر از محصولاتی همچون Apple iPhone 6، HTC One M9 و Huawei Mate 7 که بدنه‌ی آلومینیومی دارند، مجذوب خود کند!

این گوشی‌هوشمند همچون سایر محصولات شرکت‌های چینی، صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی و تقریبا بدون‌ حاشیه خواهد داشت به طوری که 76.1 درصد قسمت جلویی این گوشی را صفحه‌نمایش آن تشکیل می‌دهد. در مورد وضوح تصویر نیز باید بدانید که پرچم‌دار LeTV صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر 2K (یا 1440×2560) را خواهد داشت و همین موضوع، باعث می‌شود تا تراکم پیکسلی آن، برابر 534 پیکسل در اینچ باشد. صفحه‌نمایش این غول آسیایی، از تکنولوژی‌های مختلفی نیز بهره می‌برد که می‌تواند بسیار جذاب باشد. به عنوان مثال حتی اگر زیر نور آفتاب به صفحه‌نمایش آن نگاه کنید، صفحه‌ی آن با تشخیص چشم شما، از قبل نیز روشن‌تر خواهد شد.

در مورد قدرت این گوشی‌هوشمند و سخت‌افزار آن نیز حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، LeTV Pro 1 به چیپ Snapdragon 810 مجهز شده است اما در کنار آن، از 4 گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت LPDDR4 بهره می‌برد که سبب می‌شود تا قدرت آن بسیار بیشتر از محصولات مشابه باشد. این محصول جدید قرار است در نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گیرد و با توجه به مدلی که انتخاب می‌کنند، نوع حافظه‌ی داخلی آن از نوع eMMC 5.0 خواهد بود. پیشتر ما مقاله‌ای در مورد استاندارد‌ جدید eMMC 5.0 و رم‌های LPDDR4 را منتشر کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را مطالعه نمایید.

این تمام موضوع در مورد این محصول بی‌رقیب نیست! سازندگان از یک جفت اسپیکر استریو و فوق‌العاده باکیفیت در بخش پایینی این گوشی بهره برده‌اند تا حتی نظر موسیقی‌دوستان نیز به این گوشی‌هوشمند جلب شود. از سوی دیگر، LeTV Pro 1 اولین تلفنی است که کانکتورهای USB Type-C را به دنیای تلفن‌های همراه وارد کرده تا سرعت انتقال اطلاعات را در این محصول جدید، بسیار بیشتر از گذشته نماید. در نهایت، باتری این محصول نیز 3000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که البته باید منتظر تست‌های آن باشیم.

کری‌خوانی‌های LeTV Pro 1 هنوز تمام نشده و هنوز معرفی بخش‌های جذاب این گوشی باقی مانده‌اند! سازندگان برای پوشش صفحه‌نمایش این محصول، از یاقوت‌ کبود (Sapphire) استفاده کرده‌اند تا هیچ چیزی نتواند بر آن اثر کند. دوربین پشتی این گوشی به سنسور 13.0 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی با گشودگی f/2.0 مجهز شده و در کنار آن، حالت تثبیت‌کننده اپتیکال (OIS) نیز وجود دارد که به کمک آنها می‌توان تصاویر خارق‌العاده‌ای را ثبت کرد. البته شاید هنوز زود باشد که بخواهیم در مورد تصویربرداری این گوشی‌هوشمند نیز قضاوت کنیم و باید همچون باتری آن، منتظر تست‌های مخلتف باشیم. با این‌وجود، دوربین این گوشی می‌تواند ویدئوهایی با وضوح‌تصویر 4K را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت کند. همچنین، سنسور این دوربین قادر خواهد بود تا ویدئوهایی با وضوح تصویر 720p را با نرخ 120 فریم بر ثانیه ثبت نماید. دوربین جلویی این گوشی‌هوشمند نیز سنسور 4-مگاپیکسلی UltraPixel خواهد داشت و می‌تواند کاربران را در گرفتن عکس سلفی، از دوربین پشتی و شرایط سخت عکس برداری، بی‌نیاز نماید.

تمامی این امکانات که ذکر کردیم، با قیمت بسیار پایین 400 دلار برای نسخه‌ی 32 گیگابایتی و 435 دلار برای نسخه‌ی 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. حال سوالی که پیش می‌آید، این است که قیمت تمام شده‌ی این محصولات برای خود کمپانی LeTV چه مقدار بوده که حاضر شده محصول خود را با قیمتی پایین عرضه نماید. هنوز معلوم نیست که این محصول بزرگ با همین قیمت وارد بازار کشور آمریکا نیز خواهد شد یا نه.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی‌هوشمند را مشاهده نمایید:

 

LeTV-1-Pro (3) LeTV-1-Pro (4) LeTV-1-Pro (2) LeTV-1-Pro (5) LeTV-1-Pro (6) LeTV-1-Pro (7) LeTV-1-Pro (8) LeTV-1-Pro (9) LeTV-1-Pro (10) LeTV-1-Pro (11) LeTV-1-Pro (12) LeTV-1-Pro LeTV-1-Pro (1)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال