گلکسی نوت 7 سامسونگ مجهز به درگاه USB نوع C خواهد بود

به تازگی از یک منبع ویتنامی ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد فبلت آینده شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 از درگاه Type-C USB برخوردار خواهد بود. با توجه به این تصاویر به این فکر می‌افتیم که نام آن را قبلا در لیست مربوط به سازمان واردات کشور هند با نام Zauba دیده باشیم. زمانی […]

به تازگی از یک منبع ویتنامی ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد فبلت آینده شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 از درگاه Type-C USB برخوردار خواهد بود. با توجه به این تصاویر به این فکر می‌افتیم که نام آن را قبلا در لیست مربوط به سازمان واردات کشور هند با نام Zauba دیده باشیم. زمانی که متوجه شدیم هدست واقعیت مجازی Gear VR  جدید این شرکت نیز در راه است. زیرا هدست Gear VR کنونی این شرکت تنها دارای درگاه micro USB بوده و از این رو می‌توان به این موضوع نیز شک کرد که به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه‌های جدید این کمپانی ممکن است همگی به درگاه Type-C USB مجهز باشند.

در این ویدئو شاهد نمایش سه نوع کابل شارژ متفاوت هستیم. یکی از آنها مربوط به کابل Type-C USB بوده که با رنگ مشکی نمایش داده شده است و مربوط به گوشی Microsoft Lumia 950 می‌شود. دو کابل سفید رنگ دیگر توسط شبعه ویتنام شرکت سامسونگ تولید شده است. یکی از آنها از نوع micro USB بوده و دیگری Type-C می‌باشد. در مورد نمونه Type-C USB نیز باید گفت که اسم مدل N930 بر روی آن هک شده است که مربوط به اسم مدل گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ می‌شود.

با استفاده از درگاه Type-C کاربران می‌توانند اطلاعات را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به قبل انتقال داده و از طرفی باتری گوشی را سریعتر شارژ نمایند. علاوه بر آن دو طرفه بخش اتصالی کابل آن مشابه هم بوده و دیگر نیاز به جستجو به منظور اتصال دقیق کانکتور به درگاه نخواهد بود. گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ قرار است در تاریخ 12 مرداد ماه طی مراسم Unpacked شرکت سامسونگ در شهر نیویورک به طور رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال