اطلاعاتی جدید از هوآوی هانر 7 پلاس به بیرون لورفت

از حدود یک ماه پیش شایعاتی در مورد گوشی بعدی هوآوی به گوش می‌رسید. در جدیدترین این شایعات یکی از سایت‌های چینی مشخصات این گوشی را لو داده است. بر اساس نوشته‌های این سایت، هوآوی در گوشی‌هوشمند هانر 7 پلاس قصد دارد تا حسگر اثر انگشت را به گوشی اضافه کند. این حسگر مکانی همانند […]

از حدود یک ماه پیش شایعاتی در مورد گوشی بعدی هوآوی به گوش می‌رسید. در جدیدترین این شایعات یکی از سایت‌های چینی مشخصات این گوشی را لو داده است. بر اساس نوشته‌های این سایت، هوآوی در گوشی‌هوشمند هانر 7 پلاس قصد دارد تا حسگر اثر انگشت را به گوشی اضافه کند. این حسگر مکانی همانند هوآوی Mate 7 را خواهد داشت و زیر دوربین قرار خواهد گرفت.

هواوی قصد دارد تا نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن QHD را بر روی هانر 7 پلاس قرار دهد. سنسور 16 مگاپیسکلی قرار گرفته بر روی دوربین اصلی توسط فلشی دو تایی پشتیبانی می‌شود. این طور به نظر می‌رسد که سلفی داران عاشق این گوشی خواهند شد. سنسور 13 مگاپیکسلی قرار گرفته بر روی دوربین جلوی گوشی می‌تواند چشم سلفی گیران را به این گوشی جذب کند. 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات این گوشی خواهد بود.

گمانه‌‌زنی‌های زیادی در مورد چیپست این گوشی زده شده، اما محتمل‌ترین حالت این است که هوآوی قصد دارد از چیپست مخصوص این کمپانی به نام Kirin 930 در این گوشی استفاده کند. باتری قدرت‌مند 4000 میلی‌آمپری نیز برای این گوشی تعبیه خواهد شد.

اطلاعاتی جدید از هوآوی هانر 7 پلاس به بیرون درز کرد

حتی با این همه شایعات و شنید‌ه‌های مختلف هنوز مشخص نیست که آیا هوآوی قصد معرفی این گوشی را دارد یا خیر. قیمت گوشی نیز با چنین مشخصاتی در حاله‌ای از ابهام قرار دارد در حالیکه اگر این مشخات درست از آب در بیایند نمی‌توان شاهد یک گوشی ارزان قیمت از هوآوی بود.

به هر حال، هنگامی که هوآوی تصمیم بر معرفی هانر 7 پلاس بگیرد بدون شک یک نسخه‌ی دیگر با اندازه‌ی کوچک‌تر نیز به نام هانر 7 معرفی می‌کند تا کسانی که از داشتن یک فبلت راضی نیستند نیز بتوانند به گوشی کوچک‌تری از این سری دست یابند.

نظر شما در مورد فبلت آینده هوآوی چیست؟ آیا این فبلت می‌تواند توان رقابت با فبلت‌های سامسونگ و اچ تی سی را داشته باشد؟