موتورولا معتقد است که سامسونگ ویژگی‌ “Always on Display” را از آنها دزدیده است!

یکی از ویژگی‌های مطرح فبلت تازه‌وارد شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 7، قابلیت همیشه روشن بودن نمایشگر گوشی بوده که برای اولین بار سامسونگ در پرچم‌دار سری اس، گلکسی اس 7 و اس 7 اج این ویژگی را به کار برد و در گلکسی نوت 7 آن را بهبود بخشید؛ هرچند به نظر می‌رسد موتورولا از […]

یکی از ویژگی‌های مطرح فبلت تازه‌وارد شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 7، قابلیت همیشه روشن بودن نمایشگر گوشی بوده که برای اولین بار سامسونگ در پرچم‌دار سری اس، گلکسی اس 7 و اس 7 اج این ویژگی را به کار برد و در گلکسی نوت 7 آن را بهبود بخشید؛ هرچند به نظر می‌رسد موتورولا از این موضوع هیجان‌زده نشده و معتقد است سامسونگ این ویژگی را از آن‌ها دزدیده است.

شرکت موتورولا در جدیدترین توئیت خود عبارتی عجیب را به کار برده است؛ آن‌ها معتقدند سری گلکسی گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ که دارای قابلیت Always On Display است از گوشی‌های شرکت موتورولا کپی‌برداری شده و سامسونگ این ویژگی را دزدیده است.  از سوی دیگر، برخی معتقدند نوکیا اولین شرکتی بوده که این قابلیت را در گوشی‌های خود به کار برده با اینکه در آن زمان، این ویژگی تحت عنوان ” نمایشگر همیشه روشن” شناخته نمی‌شده است.

به‌عنوان مثال، حسگر اثر انگشتی که همگی فکر می‌کنیم اپل از آن برای اولین بار در Touch ID استفاده کرد را زمانی موتورولا در گوشی خود به کار گرفت و یا سامسونگ با گلکسی نوت 7 اولین شرکتی نیست که از اسکنر عنبیه‌ی چشم استفاده کرده و شرکت Fujitsu در سال 2015 از این اسکنر بهره برده است. به‌هر‌حال به‌کارگیری این تکنولوژی‌های جدید توسط شرکت‌های بزرگ است که باعث مطرح شدن آن‌ها می‌شود. ازسوی دیگر اگر بخواهیم عادلانه نظر بدهیم می‌توان گفت که تقریبا اکثر ویژگی‌هایی که امروزه در گوشی‌های‌هوشمند مطرح شده‌اند از روی یکدیگر کپی شده و تقریبا کمتر شرکتی پیدا شده که با نوآوری خود قابلیتی جدید را معرفی کرده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال