مادربورد کوچک و گیمینگ B150M GAMING PRO توسط MSI معرفی شد

شاید همه‌ی افراد و گیمرهایی که به دنبال خرید مادربورد مناسبی برای این موضوع هستند، نخواهند پول زیادی برای خرید یک مادربورد بزرگ و قدرتمند را پرداخت کنند. به همین جهت MSI سعی کرده تا خانواده‌ی محصولات گیمینگ خود را در این زمینه گسترش داده و یک مادربورد جدید با فرمت کارخانه‌ای mini-ATX را با […]

شاید همه‌ی افراد و گیمرهایی که به دنبال خرید مادربورد مناسبی برای این موضوع هستند، نخواهند پول زیادی برای خرید یک مادربورد بزرگ و قدرتمند را پرداخت کنند. به همین جهت MSI سعی کرده تا خانواده‌ی محصولات گیمینگ خود را در این زمینه گسترش داده و یک مادربورد جدید با فرمت کارخانه‌ای mini-ATX را با نام B150M GAMING PRO معرفی نموده که می‌تواند با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های Skylake شرکت اینتل و همچنین رم‌های DDR4، انتخابی بسیار خوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشد.

تکنولوژی‌هایی که مهندسین این شرکت به منظور بهبود عملکرد و توانایی‌های این مادربورد به کار برده‌اند نیز می‌تواند کمک قابل توجهی به گیمرها داشته باشد. Audio Boost و GAMING LAN از جمله‌ی این تکنولوژی‌ها هستند که می‌توانند تجربه‌ی بسیار خوبی از اجرای بازی‌ها را برای کاربران به همراه داشته باشند. باید اشاره کنیم که MSI به همراه این مادربورد، ماوس گیمینگ DS B1 GAMING خود را نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اما مادربورد کوچک و جدید شرکت MSI نیز به تکنولوژی DDR4 Boost مجهز شده است که می‌تواند عملکرد رم‌های DDR4 را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. GAMING LAN که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم می‌تواند عملکرد سیستم در بازی‌های آنلاین و تحت شبکه را به خوبی بهینه نموده و تاخیر زمانی را تا حد زیادی کاهش دهد.

در مورد مشخصات فنی نیز MSI اطلاعات زیادی را در این زمینه در اختیار ما قرار نداده اما شکی نیست که این محصول جدید می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته و فروش بالایی نیز در بازار داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال