کارت‌های گرافیک جدید سری GTX 1060 شرکت MSI رسما معرفی شدند

شرکت MSI که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک به حساب می‌آید، با افتخار از کارت‌های جدید GTX 1060 خود در سه مدل مختلف رونمایی نموده و تلاش داشته تا بتواند توجه گیمرها را سوی خود جلب کند. اولین نسخه از این کارت گرافیک که نسخه‌ی معروف “GAMING” می‌باشد، به سیستم خنک‌کنندگی TWIN FROZR VI مجهز […]

شرکت MSI که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک به حساب می‌آید، با افتخار از کارت‌های جدید GTX 1060 خود در سه مدل مختلف رونمایی نموده و تلاش داشته تا بتواند توجه گیمرها را سوی خود جلب کند.

اولین نسخه از این کارت گرافیک که نسخه‌ی معروف “GAMING” می‌باشد، به سیستم خنک‌کنندگی TWIN FROZR VI مجهز بوده و می‌تواند دمای کارت را تا بیشترین حد ممکن، پایین آورد. این سیستم باعث شده تا دمای کارت گرافیک بیشتر از حد تعیین‌شده، تجاوز نکند و در کنار آن، امکان افزایش دادن کلاک هسته نیز وجود داشته باشد. سازندگان سعی کرده‌اند تا شکل ظاهری و معمول این محصولات را نیز همانند همیشه نگاه داشته و از رنگ قرمز به منظور نشان دادن GAMING بودن این کارت، استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، لامپ‌های LED با امکان پشتیبانی از رنگ‌های RGB تا 16.8 میلیون رنگ نیز وجود داشته و کاربران می‌توانند رنگ دلخواه خود را برای کارت گرافیک انتخاب کنند.

کارت گرافیک GTX 1060 GAMING X، یکی از بهترین نسخه‌های این کارت بوده و سازندگان در آن از موادی با استاندارد نظامی سطح 4 به منظور بیشترین کارایی استفاده نموده‌اند. برق مورد نیاز مدار 6 فازه این کارت نیز از طریق یک کانکترو 8 پین تامین شده و امکان اورکلاک کردن کارت گرافیک را نیز فراهم می‌کند.

سیستم خنک‌کنندگی TWIN FROZR VI علاوه بر کارایی بسیار بالایی که دارد، به فن‌های قدرتمند TORX 2.0 نیز مجهز بوده و نسل جدید این فن‌ها، با کارایی 22 درصدی نسبت به نسل قبلی، حالا می‌توانند دمای کارت را تا حد بیشتری نیز پایین آورند. جالب است اشاره کنیم که این کارایی بالاتر، سر و صدای کمتر فن‌ها را نیز به همراه داشته و کارت گرافیک با سر و صدایی پایین‌تر نسبت به همیشه فعالیت خواهد کرد.

MSI Announces its GeForce GTX 1060 Series2

همیشه ترکیب رنگ‌های مشکی و سفید برای کاربران جذاب بوده و همواره برخی از سازندگان همچون MSI از این ترکیب در رنگ مادربوردهای خود نیز استفاده کرده‌اند. حالا این شرکت با معرفی کردن کارت گرافیک GTX 1060 ARMOR در ترکیب رنگ مشکی و سفید، محصولی بسیار زیبا را پیش روی کاربران قرار داده است.

در این کارت گرافیک قدرتمند، سازندگان از سیستم خنک‌کنندگی Armor 2X استفاده کرده و با همراه کردن فن‌های قدرتمند TROX که پیشتر در سیستم خنک‌کنندگی TWIN FROZR V به کار گرفته شده بود و همینطور سیستم Advanced Airflow Control، محصولی بسیار قدرتمند و اصطلاحا “خنک” را تولید کرده‌اند. تکنولوژی Zero Frozr شرکت MSI نیز باعث شده تا کارت گرافیک در حالت بیکاری و زمانی که زیر فشار قرار ندارد، با متوقف کردن فعالیت فن‌ها، سر و صدای کارت گرافیک را به کلی از بین برد.

MSI Announces its GeForce GTX 1060 Series3

در نهایت نسخه‌ی معمولی و ساده‌تر از این کارت گرافیک با نام GTX 1060 OC، دیگر محصولیست که MSI با قیمتی کمتر پیش روی کاربران قرار داده است. این محصول جدید البته کیفیت ساخت دو محصول قبلی را نداشته و در ساخت آن خبری از استاندارد نظامی سطح 4 نبوده، با این حال هنوز هم می‌توان این کارت گرافیک را یکی از نسخه‌های بسیار خوب کارت گرافیک قدرتمند و البته میان‌رده GTX 1060 در نظر داشت.

از آنجایی که در دنیای امروز تکنولوژی و محصولاتی که عرضه می‌شوند، فناوری واقعیت مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، انویدیا کارت گرافیک GTX 1060 را نیز سازگار با این تکنولوژی و کاملا مناسب برای آن تولید کرده. به همین جهت کاربران با خریداری محصولات جدید این شرکت قادر خواهند بود تا از آن در عناوین مربوط به واقعیت مجازی نیز استفاده نمایند.

اپلیکیشن مخصوص بازی MSI نیز همراه با تمامی این کارت‌های گرافیک عرضه و امکان اورکلاک کردن کارت با یک دکمه را فراهم خواهد کرد. جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن قدرتمند و کارآمد، گزینه‌ای جدید با نام “One-Click to VR” را نیز در خود داشته که کاربران با انتخاب آن، می‌توانند به سرعت کارت خود را برای استفاده در دنیای واقعیت مجازی آماده سازند. علاوه بر این، تکنولوژی‌های مختلفی همچون EyeRest و Dragon Eye در این اپلیکیشن، امکاناتی همچون تماشای آنلاین ویدئوهای یوتیوب و یا استریم کردن بازی کاربران در شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

در ادامه می‌توانید جدولی کامل از کارت‌های گرافیک شرکت MSI بر اساس کارت گرافیک GTX 1060 را مشاهده نمایید:

MSI Announces its GeForce GTX 1060 Series4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال