لپتاپ GS72 Stealth Pro، پیشکش جدید MSI برای گیمرها

شرکت MSI که همواره محصولات جدیدی را پیش روی کاربران قرار میداده، اخیرا ویرایشی جدید از نوت‌بوک 17.3-اینچی و فوق‌العاده قدرتمند GS72 را معرفی نموده که در کنار زیباتر بودن، قدرت بسیار بالایی نیز دارد. چیزی که در مورد این لپتاپ باید به آن اشاره داشته باشیم، توانایی MSI در کاهش دادن ضخامت این محصول می‌باشد، […]

شرکت MSI که همواره محصولات جدیدی را پیش روی کاربران قرار میداده، اخیرا ویرایشی جدید از نوت‌بوک 17.3-اینچی و فوق‌العاده قدرتمند GS72 را معرفی نموده که در کنار زیباتر بودن، قدرت بسیار بالایی نیز دارد. چیزی که در مورد این لپتاپ باید به آن اشاره داشته باشیم، توانایی MSI در کاهش دادن ضخامت این محصول می‌باشد، چیزی که شاید از دست هر کسی بر نیاید اما MSI موفق به انجام آن شده است و حالا این لپتاپ با حدود 9 درصد باریک‌تر شدن از قبل، 19.9 میلی‌متر ضخامت دارد.

لپتاپ 17.3-اینچی MSI که با نام GS72 Stealth Pro آن را می‌شناسیم، به کارت گرافیک قدرتمند GTX 970 مجهز شده تا کاربران بتوانند تمامی بازی‌ها جدید را بدون هیچ مشکلی اجرا نمایند. پنل 4K این نمایشگر نیز با پشتیبانی کامل از 100 درصد رنگ‌های Adobe RGB و همچنین منطبق بودن با 100 درصد استانداردهای NTSC، کیفیت خارق‌العاده را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین کیفیت بسیار بالایی که این پنل دارد باعث شده تا رزولوشن آن در حات حالت حقیقی، چیزی در حدود 4 برابر پنل‌های TN معمولی باشد.

سیستم خنک‌کنندگی Cooler Boost 3 که MSI برای این لپتاپ در نظر گرفته، قادر است گرما را از طریق 4 لوله‌ی انتقال حرارت از پردازنده و کارت گرافیک به بیرون انتقال دهد تا از این نظر مشکلی پیش روی کاربران نباشد.

یکی از مواردی که در مورد این لپتاپ می‌توان به آن اشاره نمود، وجود شکاف PCI-E Gen 3.0 x4 و به کارگیری تکنولوژی NVMe برای هاردهای جامد با رابط M.2 می‌باشد که می‌تواند سرعتی خیره‌کننده را پیش روی کاربران قرار دهد. وجود چنین چیزی در لپتاپ GS72 Stealth Pro، باعث شده تا سرعت خواندن اطلاعات تا 2200 مگابایت بر ثانیه افزایش پیدا نماید، مقداری در حدود 5 برابر هاردهای SATA III که شاید هیچ‌گاه نتوان چنین سرعتی را از آنها مشاهده نمود. مورد دیگری که سبب شده تا لپتاپ GS72 Stealth Pro واقعا قدرتمند باشد، استفاده از رم‌های DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز می‌باشد که در حدود 30 درصد از رم‌های DDR3-1600 نسل قبلی سریع‌تر می‌باشد.

file-d924f0e6b3fd0d9107

نظر شما چیست؟ آیا واقعا MSI موفق شده با عرضه‌ی سل جدید این لپتاپ، قدرتی که گیمرها به دنبال آن هستند را پیش روی کاربران قرار دهد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال