MSI از سری جدید مادربورد‌های خود موسوم به H110 Pro رونمایی کرد

پس از معرفی رسمی نسل ششم از پردازنده‌های شرکت اینتل، شرکت‌های مختلف تعداد بسیاری زیادی از مادربوردها و محصولات سازگار خود با این پردازنده را معرفی و عرضه کرده‌اند؛ اما هنوز هم شرکت‌هایی همچون MSI هستند که تعداد بسیار زیادی از این مادربوردها را تولید و در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند سهم بیشتری […]

پس از معرفی رسمی نسل ششم از پردازنده‌های شرکت اینتل، شرکت‌های مختلف تعداد بسیاری زیادی از مادربوردها و محصولات سازگار خود با این پردازنده را معرفی و عرضه کرده‌اند؛ اما هنوز هم شرکت‌هایی همچون MSI هستند که تعداد بسیار زیادی از این مادربوردها را تولید و در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را از آن خود نمایند.

روز گذشته شرکت MSI چند مادربورد مختلف از سری محصولات PRO خود را بر پایه‌ی چیپ H110 اینتل، با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل ششم سری Core اینتل و رم‌های DDR3 و DDR4 و همین‌طور در فرم کارخانه‌ای microATX را معرفی نمود طیف کاملی از مادربوردهای مبتنی بر نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل را در اختیار کاربران قرار داده باشد.

شکی نیست که ما با محصولات گران‌قیمتی از سوی MSI روبه‌رو نیستیم اما سازندگان سعی کرده‌اند تا امکانات بسیار خوبی را با همین محصولات، در اختیار کاربران قرار دهند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این محصولات، وجود تکنولوژی DDR4 Boost می‌باشد که باعث شده تا پایداری و عملکرد حافظه‌های رم، به شکل قابل توجهی بهینه باشد. همچنین سرویس MSI M-Cloud به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند از طریق محیطی بسیار کاربرپسند، فایل‌های خود را از طریق شبکه‌های ابری ذخیره نمایند. در کنار این موارد، مجهز بودن این بوردها به تکنولوژی‌های Small Business Advantage و Small Business Basics شرکت اینتل، باعث شده تا بهره‌وری افزایش پیدا نماید.

همیشه محصولاتی که MSI معرفی می‌کند، دارای استانداردهای نظامی درجه‌ی 4 (Military Class 4) می‌باشد و این، یعنی سازندگان خیال کاربران را از بابت کیفیت مواد و اجزاء به کار رفته در این محصولات راحت کرده‌اند. در کنار این استاندارد، اجزاء به‌کاررفته در ساختار این مادربوردها، به ویژگی Guard-Pro نیز مجهز شده‌اند تا پایداری بالای آن‌ها تضمین گردد. مهندسین MSI معمولاً وسواس خاصی برای کیفیت مادربوردهای خود دارند و حتی این استانداردها نیز نمی‌تواند آن‌ها راضی کند; به همین جهت است که شاهد به‌کارگیری مدار صفحه چاپی (PCB) چندلایه برای این بوردها هستیم تا پایداری آن‌ها در تمام شرایط وجود داشته باشد. سیستم ECO Power نیز در این بوردها، وظیفه‌ی کنترل برق مصرفی و کاهش آن تا حد ممکن را بر عهده دارد.

در واقع مادربوردهای سری PRO شرکت MSI، ویژگی‌های متعددی همچون EZ Debug LED، Overvoltage Protection و VGA Armor داشته و همواره کار کردن با این ابزارها جذاب و آسان می‌باشد. همچنین باید اشاره کنیم که MSI، اولین شرکتی است که موفق به دریافت گواهینامه Windows 10 WHQL مایکروسافت شده است. گیمرها و افرادی که سیستم‌های صوتی قدرتمند و رده‌بالا دارند نیز فراموش نشده و سیستم Audio Boost، می‌تواند علاوه بر تولید خروجی بسیار با کیفیت، امکان ایجاد صدایی 6-کاناله را نیز فراهم آورد.

در نهایت باید اشاره کنیم که مادربوردهای جدید H110M PRO-VH، H110M PRO-VD و H110M PRO-D شرکت MSI با در اختیار گذاشتن امکاناتی فوق‌العاده خوب و قیمت نه‌جندان بالا، محصولاتی با ویژگی‌های بی‌سابقه از سوی MSI به‌حساب می‌آیند که تاکنون معرفی شده‌اند و می‌توانند با هزینه‌ای کم، دنیایی پر از تکنولوژی و ویژگی‌های بسیار خوب را در اختیارتان قرار دهند.

هنوز زمان عرضه‌ و قیمت دقیق این مادربوردها مشخص نشده اما به نظر نمی‌رسد که قیمت آن‌ها بیشتر از 150 دلار باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال